اخبار داغ

با گذشت 16 ماه از استعفای فرماندار سابق؛

بوکان همچنان در حسرت فرماندار!

بوکان همچنان در حسرت فرماندار!
با گذشت ۱۶ ماه از استعفای فرماندار سابق بوکان، فرمانداری سومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی همچنان با سرپرستی و بدون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اداره می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، با گذشت ۱۶ ماه از استعفای فرماندار سابق بوکان، فرمانداری سومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی همچنان با سرپرستی و بدون معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اداره می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

با استعفای جمال خسروی فرماندار سابق بوکان در تاریخ ۲۹ فروردین ۹۸ به علت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، لقمان خسروپور آذر با حکم استاندار آذربایجان غربی به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شد که از آن تاریخ به بعد و با گذشت بیش از ۱۶ ماه بوکان همچنان بدون شیخ الرییس روزگار می گذراند.

,

با آغاز زمام داری خسروپور به عنوان سرپرست فرمانداری بوکان، از نام های بسیاری به عنوان گزینه های نهایی جهت تصدی پست فرمانداری نام برده می شد و گاها یکی از نام ها تا تاییدیه حکم وزارت کشور نیز پیش می رفت اما به ناگاه ورق بر می گشت تا حکم سرپرستی در فرمانداری بوکان ۱۶ ماهه شود.

,

مثلث جریانات مختلف سیاسی، نقش ویژه نماینده وقت مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی و در پیش بودن انتخابات مجلس در نهایت سبب گردید تا فرمانداری بوکان در سال ۹۸ با حکم سرپرستی اداره شود هر چند این رویه همچنان و با گذشت ۵ ماه از انتخاب نماینده چدید مردم بوکان در مجلس، کم رنگ شدن نقش جریانات سیاسی، همچنان ادامه دارد.

,

با نگاهی به کارنامه ۱۶ ماهه فرمانداری بوکان از تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ تا به امروز نباید از خدمات ارزنده سرپرست فرمانداری این شهرستان غافل بود که به گواه بسیاری از مردم و همچنین رسانه ها نقش بسیار ویژه ای در اداره شهرستان بویژه طی ماه های گذشته و با گسترش کرونا داشته است.

,

خدمات گسترده عمرانی، وحدت رویه میان مسئولان شهرستانی، پیگیری کردن مشکلات سطح شهرستان از مهمترین ویژگی های فرمانداری بوکان طی ۱۶ ماهه گذشته بوده که این مهم در نهایت رضایت نسبی مردم را به همراه داشته است هر چند با تمام این ویژگی ها، معلوم نبودن ادامه حضور تیم مدیریت فعلی در فرمانداری تدوین برنامه های بلند مدت برای آینده شهر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

,

بدون شک تعلل در انتخاب فرماندار، جدای از عدم تدوین برنامه های بلند مدت و میان مدت برای پیشرفت شهرستان سبب سر درگمی تیم مدیریت فعلی در در ادامه تلاش های خود برای عمران و آبادانی بوکان می شود.

,

با شروع مجلس یازدهم و پایان حکمرانی ۱۲ ساله عثمانی و همچنین پایان عمر سیاسی مجاهدان روز شنبه (طیفی از اصلاح طلبان بوکان با حضور فرماندار سابق) که نقش بسیار ویژه ای در عدم انتخاب فرماندار در سال ۹۸ داشتند حال امید است با رویکار آمدن نماینده جدید روند انتخاب فرماندار جدید این شهرستان نیز تسریع شود.

,

هرچند نام های جدیدی برای حضور در ساختمان مرمری فرمانداری بوکان در محافل سیاسی و رسانه ای بوکان به گوش می رسد اما بی تردید مردم این شهر از انتخاب مدیران وابسته و ناکارآمد زخم خورده هستند و امید دارند این بار شاهد انتخابی  قابل تامل بر اساس شایسته سالاری با خصوصیات جهاد گرانه، ازمردم و برای مردم، صادق و انقلابی باشد.

,

شاید اکنون یکی از مهمترین وظیفه های نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در وضعیت فعلی کشور مه مشکلا معیشتی دامن گیر عموم مرم شده و کرونا نیز روز به روز در حال گسترش است معرفی فرمانداری لایق برای همراهی وی در ۴ سال اینده جهت تحقق شعارهای انتخاباتیش که همانا دوباره می سازمت بوکان باشد هر چند این مهم نباید سبب شود که مدیران کارا و توانمند که طی ماه های گذشته با جدیت در تلاش برای رفع کمبود ها در این شهرستان بوده اند از یاد بروند.

,

در هر صورت کارنامه هر مسئول در پایان دوران تصدی مسئولیت وی توسط مردم سنجیده خواهد شد و امید است نماینده مردم بوکان با انتخابی درست و بدور از گرایش های سیاسی مدیرانی را برای ادامه همکاری با خود در ۴ سال اینده انتخاب کند که از جنس مردم، صادق و جهادی باشند تا در پایان نام وی به یادگار در عروس شهرهای ایران زمین به نیکی یاد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه