اخبار داغ

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت خبر داد:

بازداشت ۲بیمار کرونایی در پلدشت

بازداشت ۲بیمار کرونایی در پلدشت
رحیم زاده، رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت گفت: روز گذشته ۲ بیمار کرونایی به اخطارها مبنی بر قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نکردند و مجبور به برخورد قضایی با آنها شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیدین رحیم زاده در گفتگو با خبرنگار آراز سسی ، با اشاره به آخرین وضعیت پلدشت در خصوص کرونا ویروس، اظهار داشت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در پلدشت به شدت در حال افزایش است و نیاز مبرم به رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی دار

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آراز سسی ,

وی افزود: متاسفانه روز گذشته ۲ بیمار کرونایی به اخطارهای شبکه بهداشت و درمان مبنی بر قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نکرده و مشغول انجام کارهای روزمره و حضور در سطح روستا و شهر بودند.

,

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدشت، با تاکید بر اینکه در رعایت پروتکل های بهداشتی با هیچ شخصی تعارف نداریم، عنوان کرد: این اشخاص با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی جان همشهریان را در خطر انداخته بود که مجبور به برخورد قضایی شدیم و افراد مذکور در حال حاضر در بازداشت به سر می برند.

,

وی از همشهریان تقاضا کرد تا پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با ماموران شبکه بهداشت و درمان نهایت همکاری را به عمل آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه