اخبار داغ

مدیرکل زندان‌های استان زنجان:

بارها اجازه تماس با فرزندان را به نرگس محمدی داده‌ایم اما مایل به صحبت نبود/ هیچ محدودیتی برای ملاقات با نرگس محمدی وجود ندارد

بارها اجازه تماس با فرزندان را به نرگس محمدی داده‌ایم اما مایل به صحبت نبود/ هیچ محدودیتی برای ملاقات با نرگس محمدی وجود ندارد
مدیرکل زندان‌های استان زنجان با اشاره به فضاسازی رسانه‌های بیگانه گفت: بارها اجازه تماس با فرزندان را به نرگس محمدی داده‌ایم اما مایل به صحبت نبود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به جوسازی رسانه‌های بیگانه در خصوص نرگس محمدی اظهار کرد: تلفن در اختیار نرگس محمدی بوده و می‌تواند با خانواده‌اش تماس داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تلفن هر لحظه در اختیار نرگس محمدی است، ابراز کرد: در خصوص ملاقات نیز هیچ گونه محدودیتی برای وی وجود ندارد به طوریکه آخرین ملاقات وی به ۲۶ تیر ماه برمی‌گردد که با خواهرش رویا محمدی بوده است.

,

جوادی با اشاره به اینکه نرگس محمدی در 19 تیر ماه نیز با خواهرش ملاقات داشته است، افزود: وی در 18 تیر ماه با خواهر و 12 تیر ماه و 29 خرداد ماه با مادر و خواهرش ملاقات داشته است.

,

مدیرکل زندان‌های استان زنجان با بیان اینکه فرزندان نرگس محمدی خارج از کشور هستند، عنوان کرد: طبق قوانین تماس با خارج از کشور چند سری اجازه تماس داده شده است که خود خانم محمدی تمایل به برقراری تماس نداشته است.

,

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند و بیگانه قصد فضاسازی علیه کشور را دارند، تصریح کرد: نرگس محمدی هر روز به تلفن دسترسی دارد و از بهترین امکانات نیز در زندان برخوردار بوده و هیچ گونه تبعیضی نیز قائل نیستیم.

,

جوادی با بیان اینکه بردار و پدر نرگس محمدی با وی ملاقات داشته‌اند، خاطرنشان کرد: هر زمانی که وی ملاقاتی داشته هیچ منعی وجود نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه