اخبار داغ

فرماندار فارسان:

هرگونه دورهمی در شهرستان فارسان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

هرگونه دورهمی در شهرستان فارسان تا اطلاع ثانوی تعطیل است
فرماندار شهرستان فارسان از تشکیل پرونده قضایی برای مدیران تالارها و مکان‌های دیگری که اقدام به برگزاری مراسم عزاداری، جشن‌های عروسی و هرگونه تجمع انسانی دیگر می‌نمایند، خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری فرماندار شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ شهرستان فارسان مبنی بر وضعیت قرمز این شهرستان گفت: با مکان‌هایی که پذیرای تجمعات، جشن‌های عروسی و مراسمات عزاداری باشند، وفق مقررات برخورد قانونی خواهد شد و ضمن پلمپ محل‌های مذکور، صاحبان و متولیان مراسمات به جهت نقض پروتکل‌های بهداشتی وتهدیدعلیه سلامت عمومی مورد پیگرد شدید قانونی قرار خواهند گرفت.
 
وی بیان داشت: همشهریانی که در وضعیت قرمز شهرستان بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری عروسی در خیابان و کوچه‌ها و یا اماکن دیگر می‌کنند، با گسترش شیوع بیماری کرونا سلامت خود و دیگر شهروندان را شدیداً به خطر می‌اندازند؛ و طبیعتاً به دلیل تهدید سلامت عمومی برابر مقررات ابلاغی؛ به مراجع قضایی شهرستان معرفی خواهند شد.
 
صدور کیفرخواست برای برگزاری کننده جشن عقد در منزل

یاسر کریمی دادستان شهرستان فارسان از صدور کیفرخواست برای فردی که علیرغم هشدارهای شبکه بهداشت و درمان مبادرت به برگزاری جشن عقد در منزل نمود و تعداد بسیاری از مهمانان آن مراسم متعاقباً مبتلابه ویروس کرونا شناخته شدند خبر داد.

وی افزود: مردم به توصیه‌ها مبنی بر عدم برگزاری مراسم اعم از ترحیم و شادی توجه کنند و سلامت خود را به مخاطره نیندازند.
 
 
ارائه خدمات در  مکان‌های گردشگری شهرستان فارسان تا اطلاع ثانوی تعطیل است
 
بهزاد احمدی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان فارسان گفت: ورودی گردشگاه پیرغار توسط اداره میراث فرهنگی مسدود شده است؛ و همچنین ارائه خدمات در این گردشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی تصریح کرد: همچنین شهروندان محترم باید مسائل بهداشتی را رعایت فرمایند و از حضور در اماکن گردشگری تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , جهانبین نیوز,
,
,
,
, صدور کیفرخواست برای برگزاری کننده جشن عقد در منزل,
,
,
,
,
,
,
, ارائه خدمات در  مکان‌های گردشگری شهرستان فارسان تا اطلاع ثانوی تعطیل است,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه