اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار مطرح کرد؛

فعالیت 5 کارگاه بازارمحور در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار

فعالیت 5 کارگاه بازارمحور در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار
فرهاد اکبری از ایجاد پنج کارگاه بازار محور با اشتغال بیش از ۴۰ نفر در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد اکبری، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار با گرامیداشت هفته ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: تلاش همه ما در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار در جهت ایجاد بسترها و زمینه های مناسب اشتغال برای جوانان و حمایت از کارآفرینان این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: ایجاد کارگاه های کوچک بازار محور یکی از راه های ایجاد اشتغال برای جوانان است که ما سعی کرده ایم با آموزش های لازم در این باره وارد شویم.

,

اکبری در ادامه با اشاره به شعار امسال با نام جهش تولید گفت: ایجاد پنج کارگاه بازار محور با هدف کمک به تولید داخلی در این مرکز از جمله فعالیت های مرکز فنی و حرفه ای بهار است که امیدواریم بتوانیم تعداد آن را بالاتر ببریم.

,

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار ادامه داد: کارگاه فرفوژه، گلخانه، کارگاه پوشاک، طلا و جواهر و کارگاه میناکاری از جمله این کار گاه ها هستند که بیش از ۴۰ نفر در آن ها مشغول به کارند.

,

وی در خصوص اشتغال در کارگاه های این مرکز اظهار داشت:  گلخانه، کارگاه میناکاری، کارگاه های طلا و جواهر و فرفوژه هر کدام تعدادی نیرو را مشغول به فعالیت کرده است.

,

اکبری همچنین از وجود چندین کارگاه ثابت در این مرکز خبر داد و گفت: علاوه بر کارگاه های بازارمحور ۱۰ کارگاه آموزشی ثابت در مرکز و ۲ کارگاه سیار روستایی و یک کارگاه سیار در زندان اصلاح و تربیت زیر نظر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بهار فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه