اخبار داغ

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا: با قدرت مقابل مخلان امنیت می ایستیم

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا: با قدرت مقابل مخلان امنیت می ایستیم
فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: مخلان نظم و امنیت بدانند که یگان های ویژه ناجا با قدرت در مقابل کسانی که به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی و از بین بردن امنیت مردم هستند می ایستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار"حسن کرمی" در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با فرماندهان و کارکنان یگان های ویژه سراسر کشور اظهار داشت: هرآنچه که در ایران اسلامی از آن بهره مند هستیم، از برکت انسانی هایی مجاهد و مبارزیست که در طول 40 سال انقلاب نقش آفرینی کرده اند و با از خود گذشتگی در مقابل دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایستادند تا ذره ای از این آب و خاک به دست متخاصمان نیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تاکید بر دشمن شناسی، افزود:  ایران در طول تاریخ در معرض تاخت و تازهای فراوانی از سوی دشمنان قرار گرفته است، شکل گیری بزرگ ترین تمدن ها و ادیان های مختلف در ایران که آثار آن هنوز قابل لمس است، وجود منابع و ذخایر طبیعی و .... دلایل گوناگونی است که قبل از پیروزی انقلاب کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس و.... را واداشت که بر این کشور احاطه پیدا کنند، اما با وجود هدایت های به موقع امام خمینی(ره) و افزایش بصیرت مردم نتوانستند به اهداف خود برسند.
,
 
,
فرمانده یگان های ویژه ناجا، ایران را کشوری اثرگذار در تاریخ دانست و بیان کرد: یکی از اهداف انقلاب ترویج فرهنگ ناب اسلام در دیگر کشورها بوده است، فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی توانسته در قلب اروپا، آمریکا و دیگر کشورها اشاعه پیدا کند، در حال حاضر ایران در موارد مختلف به خصوص مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و همدلی و همبستگی مردم، سرلوحه کشورهای دیگر قرار گرفته است.
,
 
,
سردار کرمی تصریح کرد: ملتی که هویت خود را از دست بدهد و مردمش با هم یک دل نباشند، اجانب بر آن کشور چیره شده و بر مردم احاطه پیدا می کنند.
,
 
,
وی افزود: به یقین می توان گفت نتیجه عدم همدلی و همبستگی ملت سقوط آن کشور را به دنبال دارد، اما مردم ایران با داشتن این سلاح، یعنی همبستگی و همدلی در زمان رژیم طاغوت بپا خاستند و انقلابی به یاد ماندنی از خود به جای گذاشتند تا سایه ننگین آمریکا، انگلیس و رژیم شاهنشاهی که با هدف از بین بردن هویت ایرانی در این کشور رخنه کرده بودند، از بین برود و به جهانیان ثابت کنند که ایران کشوری مستقل است.
,
 
,
به گزارش فارس، سردار کرمی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و ایادی غرب منافع خود را در ایران از دست رفته می دیدند، با انواع و اقسام فشارها و تحریم ها با قصد اینکه شاید دوباره بر ایران چیره شوند تمام تلاش خود را کردند، اما با بصیرت مسئولان، مردم و نیروهای مسلح مقتدر تا کنون نتوانسته اند به هیچ یک از اهداف خود دست پیدا کنند.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند"مردم در جنگ نظامی و فتنه ها پیروز شده اند، ان شاء الله در جنگ اقتصادی هم پیروز می شوند"ادامه داد: از اهداف اصلی دشمنان، فرهنگ و اقتصاد ایران است، بدخواهان این نظام و انقلاب با القاء اینکه ایران دچار مشکلات اقتصادی زیادی شده است، به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسؤولان هستند.
,
 
,
فرمانده یگان های ویژه ناجا تصریح کرد: دشمن این را بداند که مردم آگاه و با بصیر ایران اسلامی کاملا با حربه ها و دسیسه های آنان آشنایی دارند و به این نتیجه رسیده اند که تمام مشکلات از سوی دشمنان این کشور است.
,
 
,
رئیس پلیس ویژه کشور با بیان اینکه مردم ایران طرفدار و حامی اسلام، انقلاب و رهبری هستند، گفت: دشمن با عملیات روانی و وارونه جلوه دادن واقعیت ها به دنبال ضربه زدن به این نظام و انقلاب است.
,
 
,
وی ادامه داد: آن دسته از کسانی که در داخل و خارج دست به دست دشمنان داده اند و به آنان کمک می کنند تا به اهدافشان برسند، بدانند که در این کشور جایی ندارند و نیروهای مسلح با حمایت مردم نخواهند گذاشت کوچک ترین مشکلی کشور و مردم را تهدید کند.
,
 
,
فرمانده یگان های ویژه ناجا ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی و یگان های ویژه نباید تحت تاثیر القائات دشمنان به خصوص در فضای مجازی قرار بگیرند.
,
 
,
سردار کرمی تصریح کرد: پس از دشمن شناسی، می توان با  برنامه ریزی مدون  و آموزش نوین متناسب با نیازهای ماموریتی  به راحتی  در مقابل دشمن با هر حربه و دسیسه ای ایستادگی کرد، اقتدار و صلابت نیروهای مسلح کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.
,
 
,
وی قدرت فزاینده ایران در منطقه و جهان را برای دشمنان غیر قابل تحمل دانست و تصریح کرد: نیروهای مسلح با ارتقاء توان عملیاتی و لجستیکی باید خود را نسبت به قبل قوی تر کنند.
,
 
,
وی گفت:یگان های ویژه به عنوان نوک پیکان در ناآرامی ها نیز در کنار سایر رده ها باید خود را از نظر قوای جسمانی و همچنین تجهیزات نوین، به روز و قوی کند.
,
 
,
رئیس پلیس ویژه کشور کسب مهارت و تخصص توسط کارکنان را از ارکان اصلی موفقیت در ماموریت ها عنوان و اذعان کرد: این مهم باید سرلوحه همه فرماندهان قرار بگیرد تا با ارتقاء سطح مهارت و تخصص کارکنان، ماموریت ها را در سطحی مطلوب به سرانجام برسانند.
,
 
,
سردار کرمی ادامه داد: در زمان بحران و ناآرامی ها، تعدادی با هدف از بین بردن نظم و امنیت جامعه و مردم دست به اقدامات مخرب و خشونت آمیز می زنند، فرماندهان باید با ارتقاء سطح هوشیاری کارکنان صف مردم را از آن عده معدود جدا کنند و درعین رافت اسلامی، قاطعانه در مقابل آنان بایستند.
,
 
,
فرمانده یگان های ویژه ناجا در پایان گفت: مخلان نظم و امنیت ایران اسلامی این را بدانند که یگان های ویژه ناجا با قدرت در مقابل کسانی که به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی و از بین بردن امنیت مردم هستند می ایستد و نخواهد گذاشت کوچک ترین خدشه ای به این مردم و کشور وارد شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه