اخبار داغ

کرونا اشک سلبریتی آمریکایی برای مردم جهان را درآورد

کرونا اشک سلبریتی آمریکایی برای مردم جهان را درآورد
بازیگر آمریکایی هنگام صحبت درباره سختی که در حال حاضر خانواده ها در هر جای جهان از جمله آمریکا متحمل می شوند اشک ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ "جنیفر گارنر" بازیگر آمریکایی وقتی درباره سختی که در حال حاضر خانواده ها در هر جای جهان از جمله آمریکا متحمل می شوند صحبت کرد اشک ریخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, جنیفر گارنر,

وی احساس می کند بسیاری از والدین در طول همه گیری کروناویروس در سراسر جهان سختی و سنگینی را تجربه می کنند. این بازیگر در جلسه مراقبه ای که به تازگی با "چلسی جکسون رابرتز" بنیانگذار یوگا داشت هنگام حرف زدن درباره سختی که کودکان 14، 11 و 8 ساله او تحمل می کنند احساساتی شد.

,

گارنر گفت: "من فکر می کنم آنچه که در حال حاضر تجربه می کنم و چیزهای فراوانی که از دخترانم می شنوم، چیزی جزئی از تمام آنچه که بر سر جهان می آید، است ... من واقعا به کودکان خود و آنچه متحمل می شوند فکر می کنم."

,

جنیفر با اذعان به اینکه او و 3 فرزندش در بهترین وضعیت ممکن از خوشبختی قرار دارند گفت: "ما پهنای باند مناسب و معلمانی داریم که به خوبی تدریس می کنند و احتمال وجود این شرایط در جهان، 1 در میلیون است."

,

 

,

, ,

وی با گریه به چلسی افزود: "من و خانواده ام سقفی بالای سر خود، غذایی برای خوردن و بدنی سالم داریم، اما این شرایط برای تمام مردم آمریکا و جهان قابل دسترس نیست. کودکان جهان چگونه این حجم از سختی را تحمل می کنند؟"

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه