اخبار داغ

معاون آموزش هلال احمر استان قزوین:

نخستین مدرسه تابستانی مجازی هلال احمر در قزوین آغاز به کار کرد

نخستین مدرسه تابستانی مجازی هلال احمر در قزوین آغاز به کار کرد
تهمینه ابراهیمی، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: نخستین مدرسه تابستانی هلال احمر با هدف کاهش آسیب به مردم و با شعار "خانواده آماده در مخاطرات" از ابتدای ماه جاری در قزوین آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تهمینه ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: اولین مدرسه تابستانی هلال احمر با هدف کاهش آسیب به مردم و با شعار "خانواده آماده در مخاطرات" از ابتدای ماه جاری آغاز به کار کرد و محتوا‌های ارائه شده در این مدرسه مجازی توسط این معاونت ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی با بیان اینکه فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در ۴۴ سرفصل آموزشی در این مدرسه مجازی ارائه می‌شود، ادامه داد: ارزیابی بیمار، تنفس مصنوعی، خفگی، علائم حیاتی، خونریزی‌ها، شکستگی‌ها، قطع اندام، آتل بندی، غش، صرع، مسمومیت‌ها، زخم‌ها، سکته قلبی، سوختگی‌ها، وظایف پیش از زلزله، وظایف در حین زلزله از جمله سرفصل‌هایی است که در این مدرسه ارائه خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: این محتوا‌های آموزشی هر روز ساعت ۱۹ در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام به آدرس Iranian_Rcs و شبکه آپارات نیز به آدرس Iranian_rcs ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: در پایان آموزش‌ها با برگزاری امتحان مجازی به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد و تمامی افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه