اخبار داغ

روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان:

هم اندیشی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) به صورت مجازی برگزار می‌شود

هم اندیشی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) به صورت مجازی برگزار می‌شود
هم اندیشی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) روز شنبه ۴ مرداد به صورت ارتباط زنده مجازی و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی» مشاور وزیر و رئیس ستاد فهمای کشور، «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) کشور و «مرتضی ظاهریان» معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مصیب رجایی روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: هم‌اندیشی دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) به صورت مجازی و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، مشاور وزیر و رئیس ستاد فهمای کشور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان افزود: بر پایه این گزارش «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) کشور و «مرتضی ظاهریان» معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که از اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) هستند نیز حضور دارند.

,

رجایی ادامه داد: این هم اندیشی روز شنبه ۴ مرداد به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شده و بحث و تبادل نظر در رابطه با دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) محور موضوعاتی است که در آن مطرح می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه