اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین:

توسعه بزرگراه های استان اردبیل مطالبه جدی ما است

توسعه بزرگراه های استان اردبیل مطالبه جدی ما است
صدیف بدری گفت: با توجه به اینکه اردبیل با چالش اساسی در امنیت جاده ها مواجه است مطالبه جدی در توسعه بزرگراه های استان داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با تشریح اهداف سفر معاونین راه وشهرسازی  اظهار داشت: پروژه های زیر بنایی استان اردبیل خط قرمز ما است و اتمام راه آهن اردبیل  با پیگری های انجام شده و قول رئیس جمهور، جزو اولویت های عمرانی کشور قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: منابع اعتباری راه آهن اردبیل تامین شده است و تا آخر سال نیز طبق اظهارات مسئولین اتمام زیر سازی ، اجرای 100 کیلومتر ریل گذاری و بهره برداری از ایستگاه های خط آهن اردبیل را شاهد خواهیم بود.

,

نمانیده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطالبه جدی ما توسعه بزرگراه های استان  است، اظهار داشت: بزرگراه های اردبیل - سرچم، نمین-آستارا، نیر -سراب و اردبیل به مغان نیز جزو مصوبات سفر وزیر راه است و ما نیز پیگیر اجرای این پروژه ها هستیم.

,

وی تصریح کرد : اعتبار 200 میلیارد تومانی بصورت فاینانس برای توسعه جاده اردبیل -سرچم تامین شده و مذاکراتی نیز با قرارگاه خاتم انجام گرفته است.

,

بدری گفت: اردبیل از نظر امنیت  جاده ها دچار چالش جدی است و هر روز ما شاهد مرگ هموطنان عزیرمان بخصوص در جاده اردبیل-مغان هستیم که پیگیری های جدی در این زمینه انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه