اخبار داغ

واکنش مسکو به گزارش امنیتی اخیر انگلیس

واکنش مسکو به گزارش امنیتی اخیر انگلیس
سخنگوی کرملین در واکنش به انتشار گزارش امنیتی اخیر انگلیس گفته که هیچ چیز جدیدی در مورد این گزارش وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین امروز (پنج‌شنبه) در جمع خبرنگاران درباره گزارش امنیتی اخیر انگلیس اظهارنظر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به نوشته خبرگزاری تاس، پسکوف در مورد این گزارش به خبرنگاران گفت هیچ چیز جدیدی در گزارش منتشر شده اعضای پارلمان انگلیس وجود ندارد.
,
 
,
وی گفت: «خیر، چیز [جدیدی] نیست و بله احتمالاً [هیچ چیز جدیدی] برای همه [گزارش‌های این کشور] وجود ندارد.»
,
 
,
کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان انگلیس روز سه‌شنبه با انتشار گزارشی جنجالی مدعی شده که روسیه برای فرآیند‌های سیاسی این کشور تهدید محسوب می‌شود و دولت بریتانیا مسائل امنیتی را نادیده گرفته است.
,
 
,
این کمیته همچنین ادعا کرده که ارتقای روابط لندن و مسکو تحت رهبری کنونی روسیه غیر‌ممکن است.
,
 
,
اعضای پارلمان انگلیس ادعا کرده‌اند که روسیه در حال انجام «فعالیت سایبری مخرب» است و گروه‌های تبهکاری سازمان‌یافته نیز در آن دخیل هستند.
,
 
,
این گزارش ادعا کرده که روسیه در کارزارهای تبلیغاتی پیش از برگزاری همه‌پرسی جدایی اسکاتلند از انگلیس در سال ۲۰۱۴ رخنه کرده است.
,
 
,
اما برخلاف آنچه پیشتر در رسانه‌ها ادعا شده بود، گفته شده که مدرکی درباره دخالت مسکو در همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۶ وجود ندارد.
,
 
,
قانون‌گذاران انگلیسی با این حال عنوان کرده‌اند که دولت این کشور برای پیگیری دخالت مسکو در جریان همه‌پرسی برگزیت (سال ۲۰۱۶) اهمال کرده و خواستار تصویب قانون جدیدی برای مقابله با این تهدیدات شدند.
,
 
,
پیش از انتشار این گزارش، در بیست و یکم ژوئن پسکوف گفت که امیدوار است قانونگذاران انگلیس با اتهام‌زنی‌های بی‌اساس خود علیه مسکو تنبیه نشوند.
,
 
,
وی همچنین تأکید کرد که روسیه هرگز در انتخابات کشورهای دیگر دخالت نکرده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه