اخبار داغ

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان:

۱۳۰ معتاد متجاهر در لرستان جمع آوری شد

۱۳۰ معتاد متجاهر در لرستان جمع آوری شد
شناگر، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: طی دو مرحله 130 معتاد متجاهر در لرستان جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود آشناگر در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، کمپ ها با شرایط خاصی افراد را برای ترک اعتیاد پذیرش می کنند به طوری که قبل از پذیرش باید تست لازم انجام و غربالگیری صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در کمپ های ماده ۱۶ که محل جمع آوری متعادین متجاهر است، این طرح در دو مرحله اجرا شد که در مرحله اول ۷۰ نفر از معتادین متجاهر جمع آوری شدند و تست کرونا انجام شد که هیچکدام از آنها مبتلا به کرونا نبودند و به مرکز منتقل شدند.

,

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان تصریح کرد: همچنین در مرحله دوم این طرح ۶۰ نفر از معتادین متجاهر جمع آوری شدند که در قرنطینه هستند و بعد از انجام تست کرونا، در صورت عدم ابتلا به این بیماری به مرکز نگهداری منتقل می شوند.

,

وی عنوان کرد: در مجموع ۱۸۵ معتاد متجاهر از کل استان جمع آوری شده که ۱۵۰ معتاد متجاهر در دو طرح اخیر جمع آوری شده و مابقی از قبل در مرکز بوده اند؛ در استان لرستان از مجموع ۳۹ مرکز کمپ ترک اعتیاد، ۱۳ کمپ غیر مجاز و ۲۶ کمپ با مجوز فعالیت می کنند که بسیاری از کمپ های ماده ۱۵ به دلیل شیوع کرونا فعالیتی ندارند و تعدادی از آنها تنها با شرایط خاصی فعال هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه