اخبار داغ

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اردبیل:

افزایش مبتلایان کادر درمانی در مرکز کرونا اردبیل/ لطفا ماسک بزنید

افزایش مبتلایان کادر درمانی در مرکز کرونا اردبیل/ لطفا ماسک بزنید
اسماعیل فرزانه که در بستر بیماری کرونا است، گفت: تعداد ابتلای کادر درمان در این بیمارستان که بعنوان مرکز کرونا در استان اردبیل تعیین شده رو به افزایش می باشد و این وضعیت نگران کننده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل فرزانه که در بستر بیماری کرونا است درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت:رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: تعداد ابتلای کادر درمان در این بیمارستان که بعنوان مرکز کرونا در استان اردبیل تعیین شده رو به افزایش می باشد و این وضعیت نگران کننده است.

,

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از مردم شریف و فهیم استان اردبیل درخواست کرد که فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در فضاهای سرپوشیده و عمومی را بیش از پیش رعایت کنند.

,

وی تصریح کرد: ظرفیت نیروی انسانی موجود علیرغم جذب همه جانبه پرسنل، پاسخگوی حجم مراجعین نبوده و فشار کاری بر روی کادر درمان کمرشکن است و درخواست می کنیم با رعایت پروتکلهای بهداشتی، حافظ جان خود، خانواده و پرسنل زحمتکش بهداشتی و درمانی استان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه