اخبار داغ

پلوسی:

اقدامات ترامپ درباره کرونا بسیار اندک و خیلی دیر است

اقدامات ترامپ درباره کرونا بسیار اندک و خیلی دیر است
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه جنگ لفظی با ترامپ، ویروس کرونا را «ویروس ترامپ» خواند و او را مسئول بی کفایتی‌ها در رسیدگی به همه گیری بیماری کرونا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادیو بین المللی چین، دونالد ترامپ این هفته جلسات کارگروه کاخ سفید درباره ویروس کرونا را که از آوریل تا کنون تعطیل شده بود، باز فعال کرد و از آمریکاییها خواست ماسک بزنند و هشدار داد احتمالاً همه گیری  «بدتر» خواهد شد. او در سخنانش بارها ویروس کرونا را «ویروس چین» نامید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نانسی پلوسی در مصاحبه با سی ان ان تلاشهای رئیس جمهور امریکا را خیلی ناچیز و خیلی دیر توصیف کرد.
,
 
,
وی گفت: «فکر می کنم با توجه به سخنان امروز رئیس جمهور، او بالاخره موفق به درک اشتباهاتش شده و با پذیرفتن اهمیت ماسک زدن و این که این کار نمایشی نیست، و این که ماجرا یک همه گیری واقعی است و قبل از این که بهتر شود، به خاطر تعلل او بدتر شده است. در واقع ما به وضوح گرفتار ویروس ترامپ هستیم.»
,
 
,
ولف بلیتزر مجری سی ان ان گفت: «منظورتان از ویروس ترامپ چیست؟»
,
 
,
پلوسی بار دیگر تصریح کرد: «ویروس ترامپ این است که اگر او ماهها پیش گفته بود ماسک بزنید، فاصله اجتماعی را رعایت کنید، به جای این که تظاهرات سیاسی برگزار کند، مردم بیشتری از او پیروی می کردند. او به هر حال رئیس جمهور مملکت است؛ جای این که ماسک نزدن را مردانگی جا بزند.»
,
 
,
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: جلسه توجیهی درباره ویروس کرونا باید علمی باشد و این چیزیست که رئیس جمهور نادیده گرفته. این کار یک درک و شعور حکمرانیست. این که او بالاخره پذیرفته ماسک زدن کار درستی است، من را به این نتیجه می رساند که بخش بزرگی از مصیبتی که گرفتارش شده ایم، به وضوح ویروس ترامپ است».
,
 
,
بلیتزر پرسید: پس شما معتقدید هزاران آمریکایی به خاطر کاری که رئیس جمهور کرده یا نکرده، مرده اند. منظور شما دقیقاً همین است؟
,
 
,
منبع: تسنیم 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه