اخبار داغ

لاشخورها به طمع افتاده‌اند

لاشخورها به طمع افتاده‌اند
وجود نشانه‌هایی غیرقابل انکار از نارضایتی بجای مردم، لاشخورها را به طمع انداخته تا مذبوحانه متمرکز بروی این گذاره القایی شوند که این وضع مطلوب نخواهد شد مگر با براندازی جمهوری اسلامی، هر چند که نشانه‌ای از این هم وجود ندارد که با برهم خوردن ساختار‌ها وضع برای مردم بهتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ضدانقلاب در تداراک آشوب گسترده‌ای در داخل با هدف سوریه‌سازی از ایران است. بسیارند مشکلات و چالش‌هایی که می‌خواهند آنها را عَلَم کنند و همچنین هستند فریب خوردگانی که به وقت مصائب مردم را برای کشیدن به خیابان‌ها تهییج کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وجود نشانه‌هایی غیر قابل انکار از نارضایتی بجای مردم، لاشخورها را به طمع انداخته تا مذبوحانه متمرکز بروی این گذاره القایی شوند که این وضع مطلوب نخواهد شد مگر با براندازی جمهوری اسلامی، هر چند که نشانه‌ای از این هم وجود ندارد که با برهم خوردن ساختار‌ها وضع برای مردم بهتر خواهد شد.

,

زمانی گذاره ضد انقلاب منطقی و باورپذیر می‌گردد که اراده‌ای برای مرتفع کردن مشکلات در درون جمهوری اسلامی برای مردم دیگر احساس نگردد. تا زمانی که اولویت‌های نظام بر اولویت‌های مردم منطبق باشد و یا اساساً حل چالش‌های اقتصادی معیشتی بعنوان دغدغه‌های مردم اولویت شماره یک نظام باشد، گذاره ضدانقلاب تنها از ایده فراتر نرفته و عملیاتی نخواهد شد.

,

دشمن اکنون باور عمومی را نشانه رفته است. با عرض تأسف، به همت زیرساختی که از ناحیه سازندگان این وضعیت در کشور ایجاد گردیده، ابر پروژه عملیات روانی دشمن به درون خانه‌های مردم کشانیده شده و تمام تلاششان این است که از این بستر به مردم القا کنند جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده و با چالش‌هایی مواجه است که با وجود این ساختار و ادامه این رویه لاینحل خواهد ماند.

,

یقیناً بن‌بست در مسیر پیش‌روی انقلاب هیچ جایگاهی ندارد، هرچند سختی‌ها و دشواری‌های این راه غیرقابل انکار است. مردم ایران دوران بسیار دشوارتری را تجربه کرده‌اند و تردیدی نیست که با اقتدار از این شرایط نیز عبور خواهند کرد. هزینه‌های این راه کمتر خواهد شد اگر به انسجام ملی و حفظ آن در کنار تکیه بر ظرفیت‌های درونی و امید به آینده اعتقاد وافر داشته باشیم.

,

احمد بنافی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه