اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه مطرح کرد

معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه از طریق فضای مجازی

معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه از طریق فضای مجازی
امید قادری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان استفاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید قادری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و کاهش گردشگری، از طریق برنامه‌هایی نظیر پخش سریال «نون خ» در صدا و سیما و تهیه فیلم و کلیپ آشنایی با کرمانشاه با حضور افراد اثرگذار در فضای مجازی جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه به ویژه در فضای مجازی تبلیغ شد.

وی با اشاره به انجام تبلیغات در تلویزیون، رسانه و فضای مجازی افزود: با این کار درصدد بودیم تا خاطره این سفر را در ذهن مخاطبان به وسیله تولید محتوا و ساخت کلیپ زنده نگهداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در برنامه‌های مذکور تمام نقاط گردشگری استان از نواحی شرقی شامل کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون تا اورامانات و نیز قصرشیرین، ریجاب، دالاهو، اسلام آباد غرب و… معرفی شدند.

قادری با بیان اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا تقاضای سفر به کرمانشاه وجود داشته اما همانند سایر نقاط گردشگری انجام نشده است، گفت: با این حال هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گردشگران ارائه خدمات می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: تقاضای لغو سفر در کرمانشاه بسیار زیاد بوده، گفت: بر اساس نتایج دفتر تبلیغات بازاریابی گردشگری معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این حوزه رتبه سوم را به دست آورده است.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر توصیه سازمان جهانی گردشگری هم این بود که در ایام شیوع ویروس کرونا خاطره سفر برای گردشگران از طریق برنامه‌های مذکور زنده نگه داشته شود که در کرمانشاه با برگزاری چنین اقداماتی از طریق فضای مجازی نتایج مثبتی اخذ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه