اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس مطرح کرد؛

اولویت دولت معرفی وزیر صمت باشد نه تشکیل وزارت بازرگانی

اولویت دولت معرفی وزیر صمت باشد نه تشکیل وزارت بازرگانی
منتفکرآزاد گفت: معتقدم دولت نباید معرفی وزیر را معطل وزارت بازرگانی کند. در این شرایط دولتمردان می‌توانند سیاست دیگری را اتخاذ کنند و مشغول کردن کشور به صلاح نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به تاکید دولت برای احیای وزارت بازرگانی گفت: نگاه و رویکرد این است که دولت در این شرایط کشور ابتدا باید به داد وزارت صمت برسد و فرد مدیری در راس این وزارتخانه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی جامعه مناسب نیست، خاطرنشان کرد: وضعیت کشور به گونه‌ای است که نباید یک وزارتخانه بدون وزیر بماند. اینکه رئیس‌جمهور وزیر یک وزارتخانه مهم را تا پایان وقت قانونی نگه داشته و سر سه ماه معرفی کند اقدام مناسبی نیست.

,

متفکر آزاد تفکیک وزارتخانه‌ها را بحث اصلی و راهبردی کشور ندانست و یادآور شد: در باب تشکیل وزارت بازرگانی دو نظریه وجود داشته و موافقان و مخالفانی نیز دارد. موافقان وزارت بازرگانی، بزرگ و حجیم بودن وزارت‌خانه صمت را مبنای موافقت خود با تشکیل این وزارت خانه اعلام می‌کنند. در مقابل افرادی هم هستند که مخالفت تشکیل وزارت بازرگانی بوده و معتقدند وزارت بازرگانی در دراز مدت برای کشور مفید نخواهد بود و اقتصاد را به سمت مصرف‌گرایی خواهد کشید.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم ابراز داشت: معتقدم دولت نباید معرفی وزیر را معطل وزارت بازرگانی کند. در این شرایط دولتمردان می‌توانند سیاست دیگری را اتخاذ کنند، واقعا مشغول کردن کشور به صلاح نیست. اگر وزیر در راس وزارت‌خانه ‌باشد مجلس هم می‌تواند وظیفه نظارتی خود را به طور صحیح انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه