اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان:

326 معتاد متجاهر از سطح شهر کرمان جمع آوری شد

326 معتاد متجاهر از سطح شهر کرمان جمع آوری شد
محمدی انارکی گفت: طی تصویب ستاد کرونای استان تعداد 326 معتاد متجاهر در روز گذشته در سطح شهر کرمان جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان، متاسفانه این روزها و ماه ها هر اتفاقی که در سطح شهر کرمان رخ می دهد و  مشکلاتی برای مردم پیش می آورد، مسئولان به جای پیشنهاد راه حل، ویروس کرونا را مسئول معضلات معرفی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر اجتماعی پایگاه اطلاع رسانی راه آرمان برای لبیک به فرمان حضرت آقا در جهت مطالبه گری اقدام به تهیه و نشر گزارشی از حضور معتادان و کارتون خواب های متجاهر در سطح شهر کرمان علی الخصوص میدان مشتاقیه کرد.

,

این گزارش ها در تاریخ های 6 و 9 تیر ماه با عنوان های «میدان مشتاقیه در تصرف معتادان» و «تهدید سلامت شهروندان کرمانی با وجود ۱۸۰۰ معتاد متجاهر» منتشر شد که بازتاب خوبی نیز داشت و این امر باعث شد کرونتا مسئولین بیشتر درگیر مسئله شوند.

, میدان مشتاقیه در تصرف معتادان, تهدید سلامت شهروندان کرمانی با وجود ۱۸۰۰ معتاد متجاهر,

از جمله اینکه متوجه شدیم جمعه گذشته طی تصویب ستاد کرونای استان، مسئولان مربوطه اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر سطح شهر کرده اند.

,

محمدرضا محمدی انارکی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در این رابطه به خبرنگار ما گفت : جمع آوری معتادان متجاهر از روز گذشته در شهر کرمان آغاز شد.

,

وی افزود: 366 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مرکز  ماده  16 بهزیستی جهت غربالگری و تست کرونا شد.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ادامه داد: برای اینکه مشخص شود که آیا این معتادان به بیماری کرونا مبتلا هستند یا نه باید 14 روز در قرنطینه باشند سپس جهت درمان و دیگر خدمات تقسیم بندی خواهند شد.

,

محمدی انارکی بیان کرد: از 366 نفر معتاد متجاهر، 40 نفر آنان که شرایط پذیرش را نداشتند طبق دستور قضایی آزاد شدند.

,

وی تصریح کرد: این تعداد از اتباع افاغنه بوده و مشمول شرایط پذیرش نمی شدند.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اذعان کرد: احتمال این است که بعد از غربالگری و تست تعداد دیگری نیز آزاد شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه