اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

یک تالار پذیرایی در قزوین پلمب شد

یک تالار پذیرایی در قزوین پلمب شد
حسن ارداقیان،سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یک تالار پذیرایی در قزوین به دلیل برگزاری مراسم بدون اخذ مجوز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در قزوین و بازگشایی مشروط تالارهای پذیرایی، هشدارهای لازم به مدیران تالارها در خصوص کسب مجوز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داده شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

ارداقیان افزود: هم اینک شهرهای قزوین و تاکستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و این مسئله رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در سطح استان ضروری کرده است.

,

وی اضافه کرد: طبق مصوبات جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، برخی از محدودیت‌های مقابله با این بیماری مبنی بر تعطیلی برخی از رسته‌های شغلی سه و چهار در سطح سه شهرستان قزوین، بوئین‌زهرا و تاکستان به مدت ۲ هفته اعمال می‌شود.

,

ارداقیان گفت: با توجه به این مصوبه، فعالیت تمامی تالارها و هتل‌ها و برگزاری هرگونه مراسم ترحیم، جشن و عروسی ممنوع بوده و منوط به اخذ مجوز رسمی از مراجع مرتبط است.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یک تالار پذیرایی در قزوین به دلیل برگزاری مراسم بدون اخذ مجوز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شد.

,

وی اضافه کرد: همچنین تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و آرامستان‌ها به همراه برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، مذهبی و همایش‌ها از چهارم مردادماه جاری به مدت ۲ هفته تعطیل است و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

,

این مسئول از شهروندان درخواست کرد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور نیافتن در تجمعات و مکان‌های پرازدحام جلوی شیوع بیشتر کرونا را بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه