اخبار داغ

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر:

9.6 درصد ماموریت های ترافیکی کشور در گلستان انجام شد

9.6 درصد ماموریت های ترافیکی کشور در گلستان انجام شد
رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بیشترین ماموریت امداد و نجات ترافیکی به ترتیب در استان های گلستان با 474 مورد 9.6 درصد از کل ماموریت های ترافیکی، مازندران با 424 مورد و اصفهان با 335 مورد انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛  مهدی ولی پور در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا 28 تیرماه سال جاری با توجه به رخداد حوادث مختلف در سطح کشور 47 درصد ماموریت های امداد و نجات نسبت به مدت مشابه سال 1398کاهش دادشته است.

وی افزود: 9 هزار و 160 مورد ماموریت امداد و نجات توسط نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به17 هزار و 189 ماموریت بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بیشترین ماموریت امداد و نجات در روزهای گذشته  به ترتیب در استان های مازندران با 939 مورد ،10 درصد از کل ماموریت های امداد و نجات، اصفهان با 733  مورد ،8 درصد از کل ماموریت های امداد و نجات و گلستان با 618 مورد ،7 درصد از کل ماموریت‌های امداد و نجات بوده است.

سهم 54 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در روزهای گذشته

ولی پوربا تاکید بر سهم 54 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در روزهای گذشته از همه ماموریت های امدادی، گفت: از ابتدای سال جاری در محورهای برون شهری 31 استان کشور 4 هزار و 928 مورد ماموریت امداد و نجات در حوادث ترافیکی (جاده ای) انجام شده  است.

وی ادامه داد: این عملیات ها منجر به اعزام 3 هزار و 201  مصدوم به مراکز درمانی و درمان سرپایی 941 مصدوم در محل حادثه شده که از جهت تعداد ماموریت امداد و نجات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش 35.5 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی (جاده ای) در محور های برون شهری هستیم.

به گفته ولی پور، بیشترین ماموریت امداد و نجات ترافیکی به ترتیب در استان های گلستان با 474 مورد 9.6 درصد از کل ماموریت های  ترافیکی، مازندران  با 424  مورد  و اصفهان با 335 مورد انجام شده است.

نجات فنی 1100 مصدوم در حوادث ترافیکی برون شهری

وی درباره انجام عملیات نجات فنی مصدوم در حوادث ترافیکی برون شهری، تاکید کرد: از ابتدای فروردین ماه تا 28 تیر 1399، در محورهای برون شهری کشور 911 عملیات نجات فنی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام شده و یک هزار و 100 مصدوم محبوس در خودرو نجات یافتند که از نظر تعداد عملیات نجات فنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش 57 درصدی بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین عملیات نجات فنی در سوانح ترافیکی به ترتیب در استان های کرمان با 91 مورد ، قزوین  با 51 مورد و فارس  با 50 مورد انجام شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
,
,
,
,
,
, سهم 54 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در روزهای گذشته, سهم 54 درصدی ماموریت های امداد و نجات ترافیکی در روزهای گذشته,
,
,
,
,
,
,
,
, نجات فنی 1100 مصدوم در حوادث ترافیکی برون شهری, نجات فنی 1100 مصدوم در حوادث ترافیکی برون شهری,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه