اخبار داغ

در نشست مدیر صندوق کارآفرینی امید با نمایندگان استان کرمان مطرح شد؛

افزایش روز افزاون مددجویان کمیته امداد و حلقه مفقوده بهبود معیشت مردم/ راه اندازی 2600 شغل در مناطق روستایی

افزایش روز افزاون مددجویان کمیته امداد و حلقه مفقوده بهبود معیشت مردم/ راه اندازی 2600 شغل در مناطق روستایی
مصطفی رضاحسینی قطب آبادی گفت: با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی روز به روز مددجویان کمیته امداد بیشتر می شوند و سئوال این است چرا به آمار مددجویان کمیته امداد اضافه می شود و حلقه مفقوده این زنجیره برای بهبود وضعیت زندگی مردم و کاهش آمار مددجویان کجاست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، یوسف پورواجد مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان صبح امروز در نشستی با حضور مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در حوزه پرداخت تسهیلات روستائی عملکرد خوبی ارائه کرده اما در حوزه شهری مانند سنوات قبل موثر نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: بیشترین پرداخت تسهیلات روستائی ما در حوزه کشاورزی، گردشگری و بوم گردی صورت گرفته، این در حالی است که ۴۵ درصد پرداخت ها به بانوان اختصاص یافته است، در این مدت هزار و ۱۷۰ درخواست دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات روستائی پرداخت شده است.

,

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان با اشاره به پرداخت ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات در چهار ماه گذشته ابراز کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ شغل طی چهار مرحله در سال های ۹۷ و ۹۸ با پرداخت تسهیلات روستائی ایجاد شده است.

,

در ادامه این نشست مصطفی رضاحسینی قطب آبادی نماینده مردم شهربابک در مجلس با اشاره به نرخ بیکاری در شهرستان شهربابک عنوان کرد: درخواست داریم اداره کار آمار دقیقی از وضعیت این شهرستان ارائه کند.

,

وی افزود: با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی روز به روز مددجویان کمیته امداد بیشتر می شوند و سئوال این است چرا به آمار مددجویان کمیته امداد اضافه می شود و حلقه مفقوده این زنجیره برای بهبود وضعیت زندگی مردم و کاهش آمار مددجویان کجاست؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه