اخبار داغ

سرپرست سازمان فضای سبز شهرداری شهرکرد:

خشکیدگی ۳ حلقه چاه آب در شهرکرد/ ۴۰ درصد فضای سبز سال آینده کاملا خشک می‌شود

خشکیدگی ۳ حلقه چاه آب در شهرکرد/ ۴۰ درصد فضای سبز سال آینده کاملا خشک می‌شود
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد گفت: در حال حاضر ۳ حلقه چاه آب در شهرکرد خشک و سال آینده شاهد خشک شدن ۴۰درصد فضای سبز هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سیدرضا هاشمی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد شامگاه شنبه در جلسه علنی شورای شهر شهرکرد با بیان اینکه بحران آب جدی است، اظهارداشت: سال آینده حتی اگر بزرگ‌ترین پیمانکاران را برای فضای‌سبز شهرکرد به کارگیری نماییم باز هم توان نگه‌داری و توسعه فضای سبز وجود ندارد چرا که با بحران جدی آب مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه ۳ حلقه چاه خشک شده است، افزود: در حال حاضر چاه کشتارگاه، چاه ورزش و چاه ۱۲ محرم خشک شده و چاه ورودی شرقی نیز در حال خشک‌ شدن است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: با توجه به اینکه در کشتارگاه ۱۵.۵ هکتار کشت انجام و چاه مربوطه خشک‌ شده است بنابراین باید با تانکر آبرسانی شود‌.
 
هاشمی ادامه داد: در زمین سولدره یک چاه وجود دارد که در حال حاضر می‌توان از آن استفاده کرد اما اگر شرکت آب منطقه‌ای اجازه کف‌شکنی ندهد سال آینده ۵۰ درصد فضای سبز شهرکرد خشک می‌شود.

وی گفت: استان همجوار برای کشت‌های توده‌ای از آبیاری غرقابی‌ استفاده می‌کند و مشکلی از لحاظ آب ندارد اما ما برای نگه‌داری همین فضای سبز به مشکل برخورده‌ایم و برای توسعه آن مصیبت‌هایی فراوان داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه