اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

تعرض به هواپیما مسافربری ایران از سر استیصال و به بن‌بست رسیدن آمریکا است

تعرض به هواپیما مسافربری ایران از سر استیصال و به بن‌بست رسیدن آمریکا است
خسروی گفت: اقدام وقیحانه، ناجوانمردانه و ‌تروریستی آمریکایی‌ها علیه هواپیمای مسافربری ایران، از سر استیصال و به بن‌بست رسیدن سیاست فشار حداکثری در قبال ایران اسلامی است که قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و ضربه متقابل را دریافت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خاورستان، با محکومیت شدید تعرض جنگنده‌های آمریکا در آسمان سوریه به هواپیمای مسافربری ایران گفت: این اقدام آمریکایی‌ها که در شامگاه پنجشنبه در آسمان سوریه انجام دادند، از جهات متعددی قابل بررسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: هواپیمای مسافربری ماهان در مسیر قانونی در حال حرکت بوده و این تعرض جنگنده‌های آمریکا، اقدامی تروریستی است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آمریکایی‌ها از لحاظ نظامی و اشغالگری در منطقه کم آوردند عنوان کرد: آمریکایی‌ها مانند کسی هستند که در حال غرق‌شدن است و برای نجات خود به هر علف هرزه‌ای چنگ می‌زند تا نجات پیدا کند.

,

خسروی تصریح کرد: اقدام وقیحانه، ناجوانمردانه و ‌تروریستی آمریکایی‌ها علیه هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه، از سر استیصال و درماندگی، غرق‌شدن آمریکا در مشکلات نظامی و اشغالگری و به بن‌بست رسیدن سیاست فشار حداکثری در قبال ایران اسلامی است که قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و ضربه متقابل را دریافت خواهند کرد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که تعرض آمریکایی‌ها به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران از چند بعد قابل پیگیری است، گفت: تعرض هواپیماهای جنگنده آمریکایی خلاف قوانین بین‌الملل و خلاف حقوق بشر است که می‌بایست پیگیری جدی در مجامع بین‌المللی صورت گیرد.

,

خسروی با تأکید بر این‌که هر کسی و نهادی در جایگاه خودش باید پیگیر این اقدام خلاف آمریکا باشد، اظهار کرد: وزارت امور خارجه، دولت، قوه مقننه، قوه قضائیه و حتی خود مردم نباید این عمل آمریکا را بی‌پاسخ بگذارند.

,

وی با این‌که یکی از پاسخ‌ها به این عمل آمریکا پاسخ نظامی است، گفت: نیروهای مسلح قدرتمند جمهوری اسلامی ایران این موضوع را بررسی و در صورت صلاحدید این عمل آمریکا را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آمریکا باید جایگاه خود را بداند و بفهمد که  اقدامات آن بی‌پاسخ نخواهد ماند و جواب دندان‌شکنی را دریافت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه