اخبار داغ

تحقیر شهروندان آمریکایی در رژیم دیکتاتوری ترامپ

تحقیر شهروندان آمریکایی در رژیم دیکتاتوری ترامپ
مأموران فدرال از نیروی بیش از حد علیه معترضان و روزنامه نگاران استفاده کرده و کاملا خودسرانه آنها را دستگیر و بازداشت می کنند اما دولت ترامپ هیچ علامتی از تغییر این روند نشان نمی دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به خاطر تاکتیک های متجاوزانه مأموران فدرال علیه معترضان در پورتلند به رهبری وزارت امنیت میهن (DHS)، خشم گسترده ای سراسر آمریکا را فرا گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, DHS,

ویدئوی ضبط شده و گزارش های گرفته شده از معترضان نشان می دهد که این مأموران از نیروی بیش از حد علیه معترضان و روزنامه نگاران استفاده کرده و کاملا خودسرانه آنها را دستگیر و بازداشت می کنند.

,

اما دولت ترامپ هیچ علامتی از تغییر این روند نشان نمی دهد. دونالد ترامپ اعلام کرد که مأموران فدرال به شیکاگو و آلبوکرکی نیز اعزام می شوند.

,

"ماری مک‌کورد" استاد حقوق جورج‌تاون و مقام سابق امنیت ملی در وزارت دادگستری آمریکا به نیویورک‌تایمز گفت: "این چیزی است که ما در رژیم های دیکتاتور شاهد آن هستیم."

,

محققان سازمان دیده بان حقوق بشر (hrw) که در زمینه سیاست مهاجرتی آمریکا فعالیت می کنند شاهد سال ها اقدامات غیر قانونی و تاکتیک های متجاوزانه مأموران DHS علیه غیر شهروندان در جوامع سراسر کشور بوده اند. گزارش های متعددی از دیده بان حقوق بشر و سایر سازمان ها درباره پرخاشگری و توهین های مکرر با حداقل پاسخگویی مستند شده است.

,

وقایع پورتلند نیز بخشی از ادامه الگوی نقض حقوق شهروندان آمریکا توسط عوامل وزارت امنیت میهن است. در سال 2019 فاش شد که مأموران اداره گمرک و محافظت مرزی به آزار و اذیت، نظارت، بازجویی و بازداشت روزنامه نگاران، وکلا و فعالان در مرز آمریکا و مکزیک و مداخله در آزادی بیان و اقدامات آنها می پرداختند.

,

مأموران گشت مرزی به رفتارهای نژادپرستانه با شهروندان آمریکایی در جوامع مرزی متهم شده اند. در یک مورد، 2 شهروند آمریکایی به دلیل اینکه مأموران گشت مرزی شنیده بودند که آنها اسپانیایی صحبت می کنند پس از دستگیر شدن در مونتانا طرح شکایت کردند.

,

ما شاهد این بوده ایم که دونالد ترامپ، مهاجران و پناهجویان را خوار می کند و آنها را تهدیدی خطرناک برای آمریکا می داند. وی اکنون نیز معترضان را به همان شیوه توصیف می کند.

,

اعزام مأموران با سوابق طولانی در پرخاشگری به شهرهای آمریکا و آموزش اندک آنها در پلیس حاکی از تحقیر حقوق شهروندان آمریکایی و غیر شهروندان توسط این دولت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه