اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

کارانه معوق پرستاران به زودی پرداخت می شود

کارانه معوق پرستاران به زودی پرداخت می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: کارانه جامعه پرستاری 9 ماه به تعویق افتاده که با مساعدت دولت و جذب مطالبات بیمه‌ای، سعی می‌شود این معوقه به‌زودی پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، در گفتگو با مرآت اظهار داشت: کارانه جامعه پرستاری نُه ماه به تعویق افتاد و با مساعدت دولت و جذب مطالبات بیمه‌ای، سعی می‌شود، این معوقه به‌زودی پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دانایی در خصوص چگونگی وضعیت پرداختی حقوق و مزایای پرستاران و پزشکان، سمنان گفت: حقوق پرستاران استخدامی به‌صورت مستقیم از خزانه و حقوق کارکنان قراردادی نیز ماهیانه به‌حساب آنان واریز می‌شود.

,

وی تصریح کرد: حقوق کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان به‌روز است و معوقات پرستاران هم پرداخت‌شده، اما تأخیر در پرداخت مطالباتِ بیمه، منجر به عقب افتادن کارانه پزشکان و پرستاران شده که البته این مشکل سراسری است.

,

دانایی به پیگیری  وزارتخانه برای حل این مشکل اشاره و تصریح کرد: در راستای پاسخ به این مطالبه ، وزارتخانه سعی دارد از طریق جذب کمک‌های بیمه و مساعدت دولت، بخشی از  معوقات را پرداخت کند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: کارانه پرستاران9 ماه به تعویق افتاده که امیدواریم با تخصیص اعتبار از سوی رئیس‌جمهور و پیگیری وزارتخانه به‌منظور خروجِ منابع اعتباری از بیمه، دغدغه پرستاران در این بخش برطرف شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز رضایتی از جذب بودجه مصوب دانشگاه در سال 98، گفت: جذب اعتبارات بر مبنای محاسباتی از سوی وزارتخانه و در قسمت‌هایی چون حقوق و مزایا، بودجه عمرانی، وصولی بیمه‌ها و درآمدها تعین شده که هدف‌گذاری ما برای جذب بودجه در سال گذشته محقق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه