اخبار داغ

قهرمان جهانی آلیش:

نهادهای بین المللی مانع اقدامات تروریستی آمریکا شوند/ لزوم خروج آمریکا از منطقه

نهادهای بین المللی مانع اقدامات تروریستی آمریکا شوند/ لزوم خروج آمریکا از منطقه
داود عوض زاده گفت: مسلما مزاحمت جنگنده های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران با پشت پرده فریب پدافند هوایی سوریه انجام گرفت که در صورت محقق شدن این توطئه، با فاجعه انسانی بزرگی روبرو می شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  داود عوض زاده، قهرمان کشتی آلیش در جهان در گفتگو با گلستان ما، گفت: این اولین باری نیست که شاهد تجاوز نیروهای آمریکایی به خاک و حریم هوایی کشورهای مختلف هستیم؛ نیروهای تروریستی این کشور به بهانه های مختلف با نقض حقوق کشورها در امور مختلف آنها دخالت می کنند و در این خصوص نهاد های بین المللی تنها به تذکرهای خود اکتفا می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: ایجاد مزاحمت برای پرواز ۱۱۵۲ شرکت هواپیمایی هما و آنهم برای فریب سامانه پدافند هوایی سوریه، یکی دیگر از اقدامات تروریستی مقامات و نیروهای آمریکایی در حق مردم منطقه است که در صورت محقق شدن و بنا به تحلیل های موجود، می‌توانست تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.

,

قهرمان کشتی آلیش در جهان تاکید کرد: اراده خداوند، اقدام شجاعانه کادر پرواز و حضور خبرنگار صدا و سیما در این پرواز، پرده از توطئه امریکایی ها برداشت و مانع توجیحات بی اساس آنها شد.

,

داود عوض زاده با تاکید بر اینکه باید سازوکاری برای جلوگیری از اقدامات خصمانه آمریکا و هم پیمانان آنها اندیشیده شود؛ گفت: بهترین راه حل برای جلوگیری از تکرار چنین اقداماتی، خروج نیروهای آمریکایی از منطقه و کشورهای اسلامی است که این خود مستلزم اراده حاکمان منطقه خواهد بود.

,

وی ادامه داد: این اقدام امریکا، اقدامی تروریستی و‌ با سناریوی از پیش تعیین شده بود تا به واسطه آن هم اقدام تروریستی خود را انجام دهد و پس از آن باعث ایجاد تفرقه بین ملت ایران و سوریه شود؛ لذا می طلبد نهادهای بین المللی به جای تذکرهای توخالی برای جلوگیری از این اقدامات خصمانه آمریکا و هم‌پیمانان آنها تصمیم و اقدامی موثر درنظر بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه