اخبار داغ

فریبا: مجیدی می‌تواند در استقلال موفق شود/ اشتباهی که درباره منصوریان انجام دادیم را نباید با فرهاد تکرار کنیم

فریبا: مجیدی می‌تواند در استقلال موفق شود/ اشتباهی که درباره منصوریان انجام دادیم را نباید با فرهاد تکرار کنیم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مجیدی آدم جاه طلبی است که من فکر می‌کنم برای بزرگی در مربیگری این جاه طلبی بسیار لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهتاش فریبا، مربی و بازیکن اسبق استقلال، در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی به وعده هایی که داده بوده، همچون قهرمانی جام حذفی، گرفتن سهمیه و صعود از گروهش در آسیا می تواند عمل کند، اظهار داشت: ما خیلی امیدواریم که این اتفاق بیافتد. مردم نسبت به این قضیه هم نظرات مثبت و هم منفی دارند که البته نظرات منفی بیشتر است. متأسفانه مردم خیلی زود تصمیم می گیرند. یک مقدار صبر کم شده که دلیل هم دارد. وضعیت کنونی مملکت و شیوع ویروس کرونا یک طرف و از طرفی دیگر یک مقدار سطر هواداران کم شده است. ما همین کار را با منصوریان انجام دادیم؛ نمی گویم او را سوزاندیم، زیرا او جوان است و می تواند مجدداً برگردد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانا افزود: من فکر می کنم اگر قرار است متری برای مربی بگذاریم، باید همه جوانب درنظر گرفته شود. اگر می خواهیم تراز فرهاد مجیدی و یا هر مربی دیگری را بسنجیم، باید ببینیم شرایط برای وی چگونه بوده است؛ آیا همه بازیکنانش را در اختیار داشته؟ آیا بستر تمرینات برایش آماده بوده یا نه؟ ابتلای تعدادی از بازیکنان تیم چقدر در نتیجه گرفتن مقطعی مؤثر بوده؟ ما نباید روی این مسئله تمرکز کنیم که با توجه به نتیجه نگرفتن در 2،3 بازی اخیر مربی تعویض شود. اشتباهی که سر منصوریان انجام دادیم، دیگر برای فرهاد مجیدی تکرار نکنیم. به او مهلت بدهیم. هنوز از قول هایی که داده، 5 بازی مانده است. 
,
 
,
فریبا همچنین تصریح کرد: باید یک مقدار از نظر روحی و روانی حمایتمان را انجام دهیم تا فصل تمام شود و ببینیم آیا وی به قولهایی که داده می رسد یا خیر. خیلی از بازیکنان که ستون‌های تیم ما هستند، دچار اشکال شده اند؛ به طور مثال وریا غفوری دیگر بازیکن سابق نیست و آن دلیل دارد. وقتی وسط مسابقات شما مجبور می شوید که 15 روز در منزل بمانید، بدن ضعیف می شود و وقتی تمرین نکنید، شرایط بدتر خواهد شد. وریا همیشه برای تیم ما خوب بازی کرده و بازیکنی نیست که افت و خیز داشته باشد.
,
 
,
پیشکسوت استقلال در خصوص بی انضباطی بازیکن و تصمیم مجیدی درباره آن گفت: وقتی بازیکن ما حرفه ای نیست در این شرایط که دو دفاع وسط داریم، سر تمرین بداخلاقی می کند. مطمئناً بداخلاقی کرده که فرهاد مجیدی وی را در اختیار باشگاه قرار داده است. بنده این کار وی را بسیار بسیار درست می دانم. 
,
 
,
وی، در پاسخ به این پرسش که آیا شما جان مایه مربیگری را در فرهاد مجیدی می بینید، عنوان کرد: مجیدی را خوب می شناسم؛ او آدم جاه طلبی است که من فکر می کنم برای بزرگی در مربیگری این جاه طلبی بسیار لازم است. اگر بستر و شرایط برای وی فراهم شود، می تواند موفق شود. تیم های بزرگ باید بازیکنان بزرگ در اختیار داشته باشند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه