اخبار داغ

یادداشت؛

جنایتی که روی مغول را سفید می کرد

جنایتی که روی مغول را سفید می کرد
شهدای مدافع حرم در عین مظلومیت امنیت بزرگی هم برای جهان اسلام و هم برای کشور خودمان خلق کردند. اگر داعشی ها 30 کیلومتر جلوتر می آمدند و پای آن ها به ایران می رسید، با جنایات خود روی مغول را سفید می کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از صاحب نیوز؛ امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در قالب یک مثلث شوم وقتی دیدند که پس از انقلاب اسلامی قلب جهان، غرب آسیا و منطقه از دستشان خارج می شود، هم جنگ تحمیلی و هم تحریم های اقتصادی و هم کودتاها را ایجاد کردند و از طرفی هم در آن زمان منافقان را تجهیز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در نهایت وقتی در همه این جنگ ها شکست خوردند، جنگ نیابتی را شروع کردند تا غیر مستقیم وارد شوند. به بهانه 11 سپتامبر افغانستان و عراق را گرفتند تا به ایران حمله کنند که موفق نشدند. جنگ 33 روزه ایجاد کردند و با حزب الله لبنان درگیر شدند و باز هم موفق نشدند و در نهایت جنگ نیابتی داعش را به راه انداختند. همه جنایتکاران دنیا را جمع کردند و با شستشوی فکری، تشکلی به نام دولت اسلامی در شام و سوریه را مهیا کردند و با جنایت بی شماری که انجام دادند بخش عظیمی از سوریه را اشغال کردند و به دیوارهای کاخ بشار اسد رسیدند و در عراق هم 80 درصد خاک آن را تصرف کردند و به ورودی های بغداد و کربلا و نجف رسیدند. آن ها حتّی تا 30 کیلومتری مرز جمهوری اسلامی رسیدند، ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در یک مصاحبه رسمی گفت کرمانشاه، همدان، تهران؛ یعنی در نظر داشت از مسیر کرمانشاه به همدان بیاید و از آن مسیر به تهران برسد. اگر آمده بودند و این اتفاق می افتاد و به ایران نفوذ کرده بودند جنایاتی بدتر از جنایات عراق و سوریه علیه ملّت ما وارد می کردند.

,

داعش اطلاعیه ای صادرکرد و اعلام داشت ایران و افغانستان در واقع ولایت خراسان ما می شود. داعش به سی کیلومتری مرزهای ما هم رسید، امّا حماسه حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم که در عین مظلومیت به میدان آمدند و رهبری هم از آن ها حمایت کرد، جلوی داعش را گرفتند. با این وجود در سال 1396 ترامپ به پایگاه عین الأسد آمد و گفت امریکا هفت هزار میلیارد دلار در منطقه و عراق هزینه کرده اما حالا باید شبانه و چراغ خاموش به این جا بیایم. سال 1398 درآمد نفتی ایران 9.9 میلیارد دلار بود. 130 سال تاریخ نفت از دوران قاجار و پهلوی تا امرورز را اگر جمع بزنیم 7 هزار میلیارد دلار هم نمی شود. در حالی که سال بعد از این اعلام، ترامپ گفت این مخارج ما در منطقه به 8 هزار میلیارد دلار رسیده است.

,

اروپا، امریکا، صهیونیست و عرب های مرتجع منطقه جمع شدند و امکانات و پول و تجهیزات برای نابودی عراق و سوریه و حزب الله و ایران مهیا کردند تا رژیم صهصیونیستی در منطقه سلطه پیدا کند و امریکا قلب جهان را در اختیار خودش بگیرد. کار بزرگ شهدای مدافع حرم و حاح قاسم سلیمانی به آن ها اجازه نداد و این اتفاق تنها با تفکر عاشورایی و شهادت طلبی رقم خورد. شهدای مدافع حرم با شهدای دفاع مقدس چند تفاوت عمده دارند؛ نخست این که اکثریت شهدای مدافع حرم متأهل بودند، برخلاف دفاع مقدس که اکثر آن ها مجرد بودند. شهدای دفاع حرم خارج از ایران بودند و شهدای دفاع مقدس در مرزهای کشور به شهادت رسیدند و یا افتخار رزمندگی و جانبازی را کسب کردند. همچنین شهدای مدافع حرم در عین جنگ نرم دشمن به میدان رفتند.

,

شهدای مدافع حرم در عین مظلومیت امنیت بزرگی هم برای جهان اسلام و هم برای کشور خودمان خلق کردند. اگر داعشی ها 30 کیلومتر جلوتر می آمدند و پای آن ها به ایران می رسید، با جنایات خود روی مغول را سفید می کردند.

,

برای همین باید قدردان شهدای مدافع حرم، حاج قاسم سلیمانی و حماسه آن ها در عراق و سوریه باشیم؛ چرا که شکست داعش در واقع شکست امریکا و رژیم صهیونیستی و اروپا و اعراب منطقه بود و اقتدار و امنیت فعلی مرهون تلاش های شهدای مدافع حرم است.

,

* محسن نصری 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه