اخبار داغ

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

روستائیان سربازان «جبهه تولید» و مبارزه با تروریسم اقتصادی هستند

روستائیان سربازان «جبهه تولید» و مبارزه با تروریسم اقتصادی هستند
کیومرث سرمدی بابیان اینکه ۴۳ درصد از جمعیت شهرستان اسدآباد را روستاها به خود اختصاص داده‌اند، گفت: روستائیان به‌عنوان سربازان جبهه تولید و مبارزه با تروریسم اقتصادی هستند، بنابراین توجه به روستا باید در اولویت دولت و مجلس قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛  ظهر امروز کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به همراه برخی از مسئولان ادارات از روستاهای یوسف‌آباد، چنارسفلی و گذرکجین بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

این امر در راستای بررسی مشکلات مردم و روستائیان و روند بهسازی معابر اصلی روستاها انجام شد که نماینده اسدآباد در مجلس از نزدیک با مردم سخن گفت و قول مساعد برای پیگیری مشکلات آنان داد.

,

از جمله مشکلاتی که مردم روستاهای یوسف‌آباد، چنارسفلی و گذرکجین به آن اشاره کردند، نبود اشتغال برای جوانان، وجود فاضلاب، عدم آسفالت‌ریزی کوچه‌ها و راه‌های مزارع و عدم اجرای طرح هادی در برخی از مناطق روستا بود.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما، گفت: توجه به روستا و حل معضلات بهداشتی و درمانی، کشاورزی و معیشتی مردم از جمله دستورات مقام معظم رهبری به مسئولان است و در اولویت دولت و مجلس قرار دارد.

,
,

سرمدی با اشاره به بازدید خود از روند توسعه بهسازی و آماده‌سازی روستاهای یوسف‌آباد، گذرکجین و چنارسفلی، ضمن قدردانی از زحمات مسئولان در سال های گذشته افزود: از مسئولان انتظار می‌رود که به پروژه‌ها سرعت دهند.

,

, ,

وی با بیان اینکه ما در تمام روستا به‌خصوص در بخش بهسازی معابر دارای مشکلات عدیده‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات محدود امسال بخشی از این بهسازی از محل اعتبارات دهیاری‌ها، بنیاد مسکن قابل انجام است و مابقی مشکلات با مساعدت دولت و مجلس برطرف می شود.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس بابیان اینکه ۴۳ درصد از جمعیت شهرستان را روستاها به خود اختصاص داده‌اند، بیان کرد: روستائیان به‌عنوان سربازان جبهه تولید و مبارزه با تروریسم اقتصادی هستند، بنابراین توجه به روستا باید در اولویت دولت و مجلس قرار گیرد.

,
,

, ,

سرمدی با اشاره به اینکه عمده مشکلات مردم در روستاها از سال‌های گذشته باقی‌مانده، گفت: مسئولان کارهایی را انجام دادند اما کافی نیست و همت بلندتری را می‌طلبد، البته با توجه تحریم‌های ظالمانه و کرونا مشکلات مالی در کشور وجود دارد که امیدواریم با مصوبات جدید مجلس و تدابیر دولت مشکلات را حل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه