اخبار داغ

فدراسیون ورزش همگانی بین رفقا تقسیم شد؛

تقسیم صندلی‌ها بعد از مهندسی انتخابات!/ پاداش کناره گیری با حکم نایب رئیسی

تقسیم صندلی‌ها بعد از مهندسی انتخابات!/ پاداش کناره گیری با حکم نایب رئیسی
نایب رئیس جدید فدراسیون همگانی حکم گرفت تا فدراسیون بین رفقا تقسیم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و بلاتکلیفی بیش از یک سال، انتخابات فدراسیون همگانی 25 تیر ماه برگزار و افشین ملایی مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات قابل پیش بینی به عنوان ریس جدید این فدراسیون انتخاب شد. انتخاباتی که البته پیش از آن درباره مهندسی در آن مباحث فراوانی مطرح شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ثبت نام دو نفر از اعضای ذی نفوذ فدراسیون که هم اکنون در تشکیلات این فدراسیون سمت دارند، با اعتراض گسترده سایر کاندیداها روبرو شد. افشین ملایی به عنوان مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در چارت یکی از مدیران بالادستی این فدراسیون و حوزه محسوب می شود که نزدیک به 6 ماه سرپرستی این فدراسیون را بر عهده داشت و بدیهی است که حضور چنین فردی از تشکیلات فدراسیون بیشترین بخت را برای موفقیت در انتخابات داشته باشد.

,

از سوی دیگر رضا شجیع یکی دیگر از علامت سئوال های بزرگ این انتخابات بود. استاد دانشگاهی با مشتی سمت های گوناگون و رنگارنگ در حوزه ورزش که البته هیچکدام خروجی خاصی ندارند و فقط تعریف شده اند تا شجیع در سپهر ورزش ایران حضور داشته باشد. سمت هایی با کارکردهای نامشخص و البته بدون اثر با شرح وظایف نامعلوم.

,

شجیع پیش از این یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون همگانی محسوب می شد و ثبت نام او در انتخابات مصداق بارز تخلف محسوب به شمار می رفت. چرا که بر طبق قانون و آیین نامه انتخابات فدراسیون های ورزشی، هیچیک از اعضای تشکیلات فدراسیون و افرادی که در فدراسیون ذی نفع هستند، حق حضور در انتخابات را ندارند.

,

رضا شجیع عضو هیات رئیسه این فدراسیون پیش از انتخابات همه جا در افواه خود را به عنوان گزینه ریاست فدراسیون همگانی معرفی کرده بود اما در روزهای منتهی به انتخابات معادلات تغییر کرد. ظاهرا با توصیه یکی از معاونین وزیر ورزش و جوانان، شجیع به نفع افشین ملایی مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از انتخابات انصراف داد تا مسیر برای ریاست بی حرف و حدیث و قاطعانه آقای مدیرکل فراهم شود. شجیع به عنوان هم تیمی، به نفع آقای مدیرکل کناره گیری کرد تا همه چیز برای ریاست ملایی آماده باشد. اتفاقاتی که مصداق بارز بی عدالتی و بی قانونی در انتخابات فدراسیون همگانی محسوب می شد و عملا تکلیف انتخابات را یکسره کرد تا بقیه رقبا هیچ شانسی برای رقابت عادلانه و برابر نداشته باشند. 

,

شجیع خیلی زود پاداش این توافق و کناره گیری را گرفت و بعد از گذشت دو هفته از انتخابات و استقرار افشین ملایی به عنوان ریس جدید این فدراسیون، حکم نایب رئیسی را از آقای رئیس دریافت کرد تا فدراسیون بین رفقا تقسیم شود.

,

همان هایی که در روزهای پیش از انتخابات با توجه به حضور در تشکیلات فدراسیون در حال مهندسی انتخابات بودند تا موازنه قدرت به نفع آقایان رقم خورده و فدراسیون ورزش همگانی به دست غریبه ها نیفتد. مدیرانی که در نهایت با تقسیم پست های اصلی بین هم، معادلات را به گونه ای رقم زدند که تمامی صندلی های اصلی و تاثیرگذار فدراسیون بین دو کاندیدای اصلی و حاضر در تشکیلات فدراسیون باقی بماند.

,

ملایی و شجیع کماکان حضور خود را در فدراسیون ورزش همگانی تمدید کردند اما این بار به جای پشت پرده در سمت های اصلی حضور خواهند داشت تا برای فدراسیون کلیدی ورزش ایران تصمیم بگیرند.

,

انتهای پیام/

,

خبرنگار: سعید آقایی

, خبرنگار: سعید آقایی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه