اخبار داغ

گشت و گذارهای مردم در گردنه صلوات آباد سنندج؛

خباثت‌های کرونا و بی‌خیالی‌های دردسرساز

خباثت‌های کرونا و بی‌خیالی‌های دردسرساز
این روزها هستند افرادی که با وضعیت بهترشدن شرایط و فروکش کردن تب کرونا، دیگر آن هراس خوفناک و وحشتناک را در دل ندارند چرا که معتقدند اگر نکات بهداشتی را رعایت کنند هیچگونه اتفاقی برایشان نخواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، این روزها هستند افرادی که با وضعیت بهترشدن شرایط و فروکش کردن تب کرونا، دیگر آن هراس خوفناک و وحشتناک را در دل ندارند چرا که معتقدند اگر نکات بهداشتی را رعایت کنند هیچگونه اتفاقی برایشان نخواهد افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 می توان به جرات گفت که این ویروس دردسرساز به این زودی شر خود را از سر مردم کم نخواهد کرد و این شهروندان هستند که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی با این ویروس همزیستی پیدا کنند.

,

با وجود هشدارهای فراوان در خصوص رعایت کردن موارد بهداشتی در مورد ویروس کرونا اما هنوز عده‌ای آن را جدی نمی‌گیرند و خانواده‌ها را داغدار می‌کنند.

,

, ,

شماری از افراد بدون نگرانی از ابتلا به ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی در اماکن پرتردد و شلوغ حضور می یابند و همین بی توجهی ها در روند افزایش آمار ابتلا بی تاثیر نبوده است.

,

تحرکات و جابجایی های پیش بینی نشده، می تواند بیماری را از حالت کنترل خارج کند و این یک زنگ خطر جدی است، متاسفانه عصر روز جمعه در کمال ناباوری بسیاری از مردم بار تفریح و گشت و گذار خود را بسته و راهی گردنه ی صلوات آباد سنندج شده و در کناره ی جاده ها بدون هیچ نوع فاصله ی اجتماعی در حال گشت و گذار هستند.

,

هر چند مسوولان بهداشتی تاکید می کنند افراد به تفریح و گشت و گذار نروند اما در صورت حتما باید رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و شستن مکرر دست ها، روبوسی نکردن و دست ندادن و رعایت فاصله یک تا ۱.۵ متری افراد از یکدیگر را از راهکارهای پیشگیرانه برای جلوگیری از این بیماری عنوان می کنند.

,

, ,

اما متاسفانه بازی های جمعی کودکان در تفریحات خانوادگی به دل کوه های اطراف سنندج نشان می دهد که خانواده ها همچون سابق نگران نیستند و این وضعیت می تواند قدری نگران کننده شود.

,

بی شک رسیدن به وضعیت پایدار در شهرستان حاصل چندماه تلاش بی وقفه مردم و مسوولان بوده و حالا روا نیست که با سهل انگاری، آرامش نسبی ایجاد شده را بر هم بزنیم و دوباره وارد فاز وضعیت قرمز شویم.

,

, ,

گرچه وسواس بسیار و ترس می تواند آسیب های جدی به فرد و به تبع آن جامعه وارد نماید اما بی خیالی نیز می تواند همانقدر نگران کننده باشد و آسیب های جبران ناپذیری به آرامش کنونی حاکم بر شهرستان وارد نماید بنابراین امیدواریم که شهروندان همچون گذشته ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، از رفت و آمدهای بیهوده خودداری نمایند و تا ریشه کنی این ویروس نحس و شکست کرونا همکاری شایسته ای داشته باشند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه