اخبار داغ

واکنش رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب به گلایه های رکابزن ملی پوش؛

کمبود اعتبارات؛ دلیل عملی نشدن وعده ها/ پیگیر حل مشکلات «مسعود خاکی» هستیم

کمبود اعتبارات؛ دلیل عملی نشدن وعده ها/ پیگیر حل مشکلات «مسعود خاکی» هستیم
رضاپور، رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: حتما پیگیر حل مشکلات “مسعود خاکی” از مسئولان استانی هستیم و در این راه تلاش می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رضاپور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در مورد مشکلات مسعود خاکی رکابزن ملی پوش میاندوآبی، اظهار کرد: اعزام به مسابقات استانی بر عهده هیات دوچرخه سواری شهرستان و اعزام به مسابقات کشوری نیز بر عهده هیات دوچرخه سواری استان و اعزام به مسابقات بین اللملی، آسیایی و جهانی برعهده فدارسیون دوچرخه سواری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره ورزش و  جوانان میاندوآب افزود: “مسعود خاکی” کاپیتان تیم ملی جوانان تیم ملی ، یکی از ورزشکاران خوب، بااخلاق و با انگیزه  بوده که نیاز هست  همه از این ورزشکار جوان حمایت کنند.

,

وی با بیان اینکه مسئولان در تلاش بوده تا به هر نحو ممکن مشکلات وی را برطرف و به وی در افتخارآفرینی کمک کنند، افزود: بنده بعنوان خادم ورزش میاندوآب تا آنجا که در توان  داشته ام دیدارهایی را ترتیب داده و چندین بار به همراه خانواده وی و مربی اش و هیات استان و مدیرکل وقت جلسه برگزار کرده و قول مساعدت داده بودند که متاسفانه بعلت کمبود اعتبارات و در ادامه ویروس کرونا فعلا مانده است.

,

رضاپور تصریح کرد: علی رغم این موضوع، هر زمان مسعود به مسابقات کشوری و مسابقات  بین المللی  اعزام شده، هزینه توی راهی و  بلیط هواپیما و… در حد توان از طرف اداره ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری شهرستان و حتی بعضی مواقع در صورت نبود هزینه از طرف هیات و اداره  شخصا از جانب خودم پرداخت شده است.

,

رئیس اداره ورزش و  جوانان میاندوآب افزود: حتما پیگیر حل مشکلات “مسعود خاکی” از هیات استان و مدیر کل ورزش و جوانان استان که از قهرمانان به نام استان هستند و درد قهرمانان را از همه بهتر می دانند، هستیم و در این راه تلاش می کنیم.

,

وی گفت: یکی از مشکلات و دغدغه “مسعود خاکی” تامین دوچرخه برای تمرین بوده که هزینه زیادی می طلبد که این موضوع نیز خارج از توان اداره ورزش و جوانان میاندوآب است و نیاز داریم تا خیرین و نماینده شهرستان سردار عیسی زاده ، فرماندار محترم، شهرداری و شورای اسلامی شهر و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان،  کارخانجات و شهرک صنعتی وارد گود ورزش شده و دست به دست هم دهیم تا ان شالله بتوانم مشکل این ورزشکار با اخلاق و سایر ورزشکاران شهرمان را حل کنیم.

,

مسعود خاکی رکابزن ملی پوش میاندوآبی در گفت و گویی با خبرنگار ما با انتقاد از عملی نشدن وعده های مسئولان گفته بود؛ حدود دو سال پیش مسئولان وقت استانی و شهرستانی به خانه ما آمده و قول دوچرخه پیست دادند ولی علی رغم پیگیری چند باره هنوز عملی نشده و خبری از آن نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه