اخبار داغ

معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان قم:

بیمه بیکاری کرونا واریز می شود

بیمه بیکاری کرونا واریز می شود
از واریز بیمه بیکاری افرادی که هنوز مقرری بیمه بیکاری را دریافت نکردند بعد از ارسال اطلاعات توسط نمایندگان آنها انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا ابوالفضل نیک معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان قم  در جمع خبرنگاران با اشاره مسئله پرداخت مقرری بیمه بیکاری رانندگان اتوبوس اظهار داشت: با توجه به اینکه پرداخت بیمه بیکاری ناشی از کرونا استانی انیست و به صورت ملی انجام می شود به همین خاطر رانندگان اتوبوس باید تا 31 اردیبهشت در سامانه بیمه بیکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت نام می کردند.

نیک تصریح کرد: تعدادی از رانندگان در این سامانه ثبت نام نکردند اما با پیگیری انجام شده اسامی جاماندگان در سامانه ثبت شد و مقرر گردید بیمه بیکاری توسط سازمان برنامه و بودجه انجام شود.

معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی قم ادامه داد: بیمه بیکاری که به صورت عادی است را سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند اما بیمه بیکاری که ناشی از کرونا است به صورت ملی توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می شود.

وی تصریح کرد: با این وجود جلساتی برگزار شد که آن دسته از افرادی که مقرری بیمه بیکاری دریافت نمی کنند اسامی و شماره شبا ،کد ملی و کد بیمه آنها توسط نماینده گان آنها به بخش بیمه بیکاری اداره کار ارسال شود تا جهت بررسی موضوع به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ارسال شود که تا کنون اعلام نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه