اخبار داغ

فرماندار کاشمر خبر داد؛

افزایش 14 درصدی بستری‌های کرونایی در کاشمر/ ظرفیت تخت‌های بخش آی سی یو بیمارستان مدرس به اتمام رسیده است

افزایش 14 درصدی بستری‌های کرونایی در کاشمر/ ظرفیت تخت‌های بخش آی سی یو بیمارستان مدرس به اتمام رسیده است
کاشمر - ساقی با بیان اینکه اکنون تعداد بستری‌های کرونایی افزایش 14 درصدی داشته است، گفت: در چند روز گذشته تخت‌های آی سی یو بیمارستان پر شده است و روز به روز تعداد بیماران بد حال افزایش پیدا می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مسلم ساقی، فرماندار کاشمر شب گذشته در نشست شورای اداری شهرستان که به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در سالن همایش های فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه قطعاً منبر ندای اسلام است که رسالت حق گویی دارد و تقواآموزی را تبیین و ترویج می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه نماز جمعه سنگر وحدت و عزت است، خاطرنشان کرد: اصل برپایی نماز جمعه اهمیت بالایی دارد ولی مهمتر از آن چگونگی اقامه، میزان بهره وری و بهره مندی مردم و خطبه ها و ضرورت گوش دادن به خطبه ها و مراعات سطح زمان مخاطبین قابل ملاحظه است.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه 6 مرداد روز کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای است، تصریح کرد: همه ادارات در راستای اهداف شورای مهارت و سند آموزشی سال 99 تلاش کنند.

,

وی با اشاره به اینکه شرایط سخت تحریم و شیوع ویروس کرونا قطعاً سختترین روزهای تاریخ بعد از انقلاب را رقم زده است، اذعان کرد: مسئولان و متولیان بایستی سال آخر دولت به مانند سال اول دولت بدانند و فرصت ها را مقتنم بشمارند و در ضمن خدمت رسانی به مردم بایستی با مردم گفتگو و وحدت داشته باشیم و آنها را در ارائه خدمات شریک بدانیم.

,

ساقی با بیان اینکه پروژه های مهمی که تا پایان این دولت امکان افتتاح دارند حتماً باید به سلسله مراتب استانی و فرمانداری اطلاع رسانی کنند، عنوان کرد: همه مدیران باید تمام املاک و زمین های مازاد خود را با مشخصات و متراژ هایی که دارد به فرمانداری ارائه دهند.

,

وی همچین در ادامه تشریح کرد: هر اداره ای که زمین دولتی برای تولید مسکن دارد با اولویت همکاران خود به راه و شهرسازی ارائه دهند تا در راستای تولید مسکن نیروهای همان اداره و همچنین جامعه مخاطب که برابر آخرین آمار 2هزار 200 نفر ثبت نامه هستند اقدام شود.

,

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه سرمایه های منجمد در سطح شهرستان کم نیستند و همه مدیران باید این سرمایه های منجمد را شناسایی کنند و به سرمایه مولد تبدیل کنند، بیان کرد: پروژه های نیمه تمام که در شهرستان وجود دارد باید پیگیری هایی لازم برای تکمیل یا ارائه به بخش خصوصی حتی به صورت رایگان انجام شود.

,

وی با تاکید بر اینکه ما مدعی نیستیم که بهترین خدمت را ارائه داده ایم ولی هر مدیری و هر مسئولی وظیفه دارد خدمات دولت که خدمات نظام هست را مستند کند و اطلاع رسانی لازم به مردم را داشته باشد، ابراز کرد: همه مدیران تا پایان سال بایستی گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

,

ساقی با بیان اینکه هیچ مدیری در سال جاری حق ندارد مشکلات را به حوزه دیگری ارجاع دهد و هیچ نارضایتی از حوزه مطالبات مردم نباید به حوزه های دیگر تسری پیدا کند، تاکید کرد: مردم مشکلاتی دارند که باید مدیران بیش از هر زمان دیگری وقت بذارند و با مردم گفتگو کنند و مشکلات را پیگیری کنند.

,

وی با اشاره به اینکه برای پیگیری مشکلات مردم هیچ سلسله مراتبی قائل نیستیم، افزود: نارضایتی ها نباید از حوزه مطالبات مردم و صنفی به  حوزه سیاسی و امنیتی ورود پیدا کند و اگر این اتفاق رخ دهد اولین نفر مدیر آن دستگاه خواهد بود که بایستی پاسخگو باشد.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه سال جهش تولید است و یک تحول بزرگی باید اتفاق بیفتد، اظهار داشت: مدیران باید با واحدهای تولیدی و معین های اقتصادی باید همکاری داشته باشند تا این جهش تولید و اتفاق مبارک صورت گیرد.

,

وی با اشاره به بحث کرونا، خاطرنشان کرد: سیاست نظام در بحث کرونا سه اصل مهم سلامت، معیشت و امنیت است، خوشبختانه جلسات منظمی در سطح شهرستان برگزار می شود و با همفکری و هم اندیشی تصمیمات گرفته شده و حتی برخی از تصمیمات نیز پیشرو در سطح استانی و ملی بوده است.

,

ساقی با بیان اینکه آمار یک ماه اخیر کرونا در کاشمر متاسفانه مثل مناطق دیگر صعودی بوده است، تصریح کرد: بیمارستان شهید مدرس در یک ماه گذشته برای پذیرش بیماران غیر کرونایی آماده می شد ولی متاسفانه امروزه تعداد بستری ها به 14 برابر افزایش پیدا کرده است.

,

وی با تاکید بر اینکه هیچ زمانی تخت های آی سی یو پر نبوده است ولی متاسفانه در چند روز گذشته تخت های آی سی یو پر شده است، اذعان کرد: بیماران بد حال و وخیم روز به روز افزایش پیدا می کنند و فضا برای کار درمانی سخت تر شده است؛ همه مدیران و همکاران اداری وظیفه مهمی در پیشگیری و فرهنگ سازی دارند.

,

رئیس شورای اداری کاشمر با بیان اینکه کارمندان ادارات باید حتماً از ماسک استفاده کنند و خدمات رسانی به ارباب رجوع بدون ماسک محدود شود ولی باید اقناع سازی لازم صورت گیرد، عنوان کرد: همه مدیران بایستی تسهیلاتی که سیال است به واحدهای تولیدی و اصناف اطلاع رسانی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار حدود 9 درصد تسهیلات در حوزه شهرستان پرداخت شده و وضعیت بدی در استان نداریم ولی باید تلاش بیشتری صورت گیرد، تشریح کرد: بعد از بسته شدن سایت از هیچ مدیری در این شرایط سخت پذیرفته نیست که واحد تولیدی یا صنفی از این تسهیلات بی خبر باشد.

,

ساقی با اشاره به 17 مرداد روز خبرنگار، بیان کرد: نقش خبرنگاران انکار ناپذیر است و نقش خبرنگاران را در ایجاد بسترهای اطلاع رسانی مهم و ضروری می دانیم، خبرنگاران از یک طرف تسهیل کننده و در راستای رشد آگاهی افکار عمومی در حوزه های مختلف هستند و یکی از ارکان های آگاهی بخشی هستند.

,

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش آفرینی، ساختاردهی و مهندسی فرهنگی اجتماعی و فرهنگ عمومی را برعهده دارند، تاکید کرد: خبرنگاران روایتگر و پیام رسان اقشار مختلف هستند و رسالت سنگینی دارند ولی نقد سازنده و منصفانه منجر به پیشرفت می شود و خبرنگاران شهرستان در راستای توسعه تلاش می کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه