اخبار داغ

بازیگر سریال نون خ:

چهره پلید و تروریستی آمریکا هر روز نمایان تر می شود

چهره پلید و تروریستی آمریکا هر روز نمایان تر می شود
کاظم نور بخش بازیگر سریال پر طرفدار «نون خ» با بیان اینکه چهره پلید و تروریستی آمریکا هر روز نمایان تر می شود، گفت: اقدام جنگنده های آمریکا در حمله به هواپیمای مسافربری ماهان نباید بی پاسخ بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم نور بخش بازیگر سریال «نون خ» در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایران اظهار داشت: اقدام جنگنده های آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایرانی ماهان نقض آشکار تعهدهای بین المللی و حقوق بشر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی با بیان اینکه این کار ضد انسانی و غیراخلاقی موجب صدمه زدن به تعدادی از مسافران این پرواز شد، افزود: بدون هیچ شکی این اقدامات آمریکایی‌ها تروریستی بوده و لازم است نهادها و سازمان‌های متولی و مرتبط این موضوع را پیگیری جدی کرده و مجامع بین‌المللی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

,

نور بخش عنوان کرد: هر اندازه که زمان می‌گذرد ماهیت تروریستی دولت امریکا بر همه جهان بیشتر آشکار می‌شود و این امر نشان می‌دهد که بی اخلاقی‌ها و توطئه‌های این کشور نقطه پایانی ندارد.

,

بازیگر سریال «نون خ» با اشاره به سخن امام (ره) که آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: هر روز که می گذرد و جنایت های آمریکا علیه حقوق بشر نمایان تر می شود خیلی راحت تر به عمق این سخن بنیانگذار کبیر انقلاب می رسیم.

,

وی با تاکید بر اینکه راحت گذر کردن از این موضوع موجب گستاخی بیشتر آمریکا می شود از چهره های فرهنگی و هنری کشور خواست در این خصوص مواضع و واکنش خود را اعلام نمایند.

,

نوربخش ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بیش از ۴۰ سال است در مسیر اقتدار و سربلندی حرکت می کند و در برابر دشمن ایستاده و مبارزه می کند و هیچ وقت غیر اخلاقی کاری انجام نداده است.

,

این چهره هنری اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل بدانند آسمان خاورمیانه جولانگاه جنگنده های آمریکایی نیست و دشمنان پلید بدانند ایران به این دست درازی آنها جواب قاطع خواهد داد.

,

بازیگر سریال نون خ تصریح کرد: این اقدام آمریکا علیه هواپیمای ماهان تداعی‌کننده حمله به ایرباس بود اما دشمن بداند که ملت ایران با توکل بر خدا و به پشتوانه رهبر معظم انقلاب و همراهی مردم، بساط آمریکا در منطقه را جمع خواهد کرد.

,

نوربخش بیان داشت: دشمنان انقلاب در طول 42 سال گذشته برای از بین بردن پایه های انقلاب دست به اقدام کثیف و پلیدی زدند و هر کدام از این توطئه های آنها به یاری خداوند و پاسخ قاطع ملت ایران نقش بر آب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه