اخبار داغ

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی:

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از روز عید قربان آغاز می‌شود

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از روز عید قربان آغاز می‌شود
سردار ابوالقاسم چمن از آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه از روز عید قربان خبر داد و گفت: مرحله دوم کمک های مومنانه با هدف مردم یاری به خانواده های آسیب دیده از کرونا در سه گام آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت:  دهه اول مربوط به دهه ولایت از روز عید قربان تا روز عید غدیر است، دهه دوم ۱۰ روز ابتدایی ماه محرم و دهه سوم ۱۰ روز پایانی ماه صفر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی تصریح کرد: مرحله دوم نیز به مانند مرحله اول با محوریت جمع آوری و توزیع کمک های مردمی با اولویت محله های حاشیه نشین و افراد کم برخوردار و نیازمندان واقعی باحفظ کرامت انسانی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مرحله نیز با مسولیت ائمه جمعه شهرستانها با محوریت گروهای جهادی بسیج واز طریق پایگاههای بسیج مساجد ومراکز نیکو کاری محلات انجام می شود.

,
,
,

 سردار چمن خاطرنشان کرد: در مرحله دوم این رزمایش هم از توان بسیجیان جهت شناسایی نیازمندان واقعی، جمع‌آوری کمک‌های خیرین، تهیه کالاهای اساسی، بسته‌بندی و توزیع میان خانواده‌ها، استفاده خواهد شد. 

,

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ضمن تقدیر از زحمات مجاهدانه و خالصانه مردم شریف استان در گام اول کمک های مومنانه خواستار همراهی و همدلی آنان در این مرحله نیز شد.

,

در مرحله اول کمک های مومنانه که با دستور مقام معظم رهبری به منظور حمایت از خانواده های نیازمند و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا در سراسر کشور همزمان با ماه رمضان برگزار شد، 70 هزار بسته معیشتی در خراسان شمالی توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه