اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تأکید کرد؛

افزایش انزجار ایران نسبت به استکبار جهانی، با اقدام اخیر جنگنده های آمریکایی/ جامعه جهانی باید این عمل را محکوم کند

افزایش انزجار ایران نسبت به استکبار جهانی، با اقدام اخیر جنگنده های آمریکایی/ جامعه جهانی باید این عمل را محکوم کند
شهباز حسن پور گفت: اقدام جنگنده های آمریکایی محکوم به شکست است و این عمل فقط انزجار ملت ایران را نسبت به آمریکایی ها افزایش داد؛ چرا که نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادگان دنیا با این برخوردها مخالف هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان با بیان اینکه این نشان از خوی ددمنشانه آمریکا است، گفت: قلدرمأبانه برخورد کردن این دولت مورد تمسخر تمامی مردم آزاده دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به سقوط هوایپمای ایرباس در سال 1361 و به شهادت رسیدن 290 مسافر توسط ناو آمریکایی بیان کرد: خوشبختانه در اقدام اخیر خلبان هواپیمای ماهان با حداکثر تدبیر توانست هواپیما را به زمین بنشاند و مجدد همان شب به کشور باز گردد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اقدام جنگنده های آمریکایی محکوم به شکست است و این عمل فقط انزجار ملت ایران را نسبت به آمریکایی ها افزایش داد؛ چرا که نه تنها ملت ایران بلکه تمام آزادگان دنیا با این برخوردها مخالف هستند.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جامعه جهانی باید این اقدام آمریکایی ها را محکوم کند به گونه ای که آنان بدانند زمان برخورد قلدرمأبی در دنیا به سر آمده است.

,

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز جامعه جهانی به دنبال منطق، صلح و آرامش است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز که نشأت گرفته از فرهنگ ناب اسلام محمدی است به دنبال پیام صلح، دوستی، آرامشف توسعه و پیشرفت برای تمام ملل جهان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه