اخبار داغ

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام:

عمل به شعار سال کلید بهبودی وضعیت اقتصاد است

عمل به شعار سال کلید بهبودی وضعیت اقتصاد است
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه عمل به شعار سال کلید بهبودی وضعیت اقتصاد است، گفت: عدم رعایت توصیه های بهداشتی باعث لطمه به اقتصاد و سلامتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دکتر محمدحسن قدیری ابیانه، دکترای علوم استراتژیک در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز کشور و عملکرد مردم و مسئولین، اظهار داشت: شرایط امروز دنیا و کشور شرایط بسیار سختی است که هر چه این وضعیت طولانی تر شود علاوه بر سلامتی مردم، اقتصاد کشور هم لطمه خواهد خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی ادامه داد: برخی از اقشار مردم به این وضعیت بی توجه هستند و همین موضوع باعث عدم کنترل ویروس کرونا در کشور و طولانی شدن دوره آن و به وجود آمدن مشکلات بسیاری می شود.

, .,

عدم رعایت توصیه های بهداشتی باعث لطمه به اقتصاد است

, عدم رعایت توصیه های بهداشتی باعث لطمه به اقتصاد است,

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه طولانی شدن دوره کرونایی در کشور به اقتصاد لطمه می زند، گفت: کسانی که مسائل و توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند علاوه بر اینکه بر سلامت کشور آسیب می زنند اقتصاد کشور را هم با مشکل مواجه می کنند.

, .,

وی خاطرنشان کرد: باید با افرادی که این مسائل را رعایت نمی کنند برخورد سخت صورت بگیرد؛ با نصیحت عده‌ای رعایت کرده و می کنند، بعضی ها آن شعور لازم را ندارند که با توصیه های پزشکی و رهنمودها به وظایف خود عمل کنند و ما نباید به آن ها اجازه دهیم سلامت و اقتصاد کشور را با رفتار احمقانه خود با خطر بیشتر رو به رو کنند.

, .,

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه دولت هم در این زمینه کوتاهی انجام داد، گفت: دولت در آستانه نوروز باوجوداینکه گفته شد سفرها موجب گسترش کرونا می شود مانع این اتفاق نشد و فقط به نصیحت اکتفا کرد و همین موضوع موجب آسیب به اقتصاد کشور شد.

, .,

وی ابراز داشت: البته ما در این شرایط، تحریم بودیم و بیماری کرونا هم بر آن اضافه شد و این مسئله کار را سخت‌تر کرده است؛ یعنی بی تدبیری دولت، عدم رعایت توسط مردم و تحریم ها از سه طرف بر سلامت و اقتصاد کشور فشار وارد می کند.

, .,

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با اشاره به سرمایه گذاری در تولید، اضافه کرد: امروز سرمایه هایی توسط بخش خصوصی که در دلالی فعال است اگر به سمت تولید هدایت شود بهبودی بسیاری در اقتصاد حاصل خواهد شد.

, .,

عمل به شعار سال کلید بهبودی وضعیت اقتصاد است

, عمل به شعار سال کلید بهبودی وضعیت اقتصاد است,

وی در ادامه بیان کرد: شعارهایی که توسط رهبر معظم انقلاب در ابتدای هر سالی انتخاب می شود کلید پیشرفت کشور است. برای خنثی کردن تحریم ها، برای بهبودی وضعیت اشتغال و بهبودی وضعیت اقتصاد کشور بهترین راهکار عمل به شعارهای سال است.

, .,

قدیری ابیانه تاکید کرد: لازمه این مسئله  اهتمام همه مسئولین و مردم در همه زمینه ها به وظایف خود است که البته نیاز آن آگاهی مردم نسبت به این مسئله است. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه