اخبار داغ

بیراهه های ترامپ و بدبینی مردم به مسیر آمریکا

بیراهه های ترامپ و بدبینی مردم به مسیر آمریکا
کروناویروس، اعتراضات علیه وحشی‌گری پلیس و کارزار سمی ریاست جمهوری معضلات ادامه دار در دوره ترامپ هستند. اکثر مردم آمریکا نسبت به مسیر کشور خود در دوران ترامپ بدبین هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ هشت دهم از آمریکایی ها تصور می کنند که کشور در دوران ترامپ به مسیری اشتباه می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

اکثر مردم آمریکا نسبت به مسیر کشور خود در دوران ریاست جمهوری ترامپ بدبین هستند، زیرا کشور همچنان با کروناویروس، اعتراضات علیه وحشی‌گری پلیس که به خشونت کشیده شده و کارزار سمی ریاست جمهوری که باعث عمیق شدن تجزیه سیاسی شده دست و پنجه نرم می کند.

,

بر اساس نظرسنجی جدید اسوشیتدپرس، تقریبا هشت دهم از آمریکایی ها معتقدند که کشور به سمت و سوی اشتباه می رود. تنها 38 درصد از آنها بر این باورند که اقتصاد ملی کشور خوب است.

, اسوشیتدپرس,

اینکه فقط 32 درصد از مدیریت همه گیری کروناویروس رضایت داشتند، آمار خوبی برای ترامپ نیست.

,

به نظر می رسد که تنها 100 روز پیش از انتخابات روز 3 ماه نوامبر، ترامپ چندین گام برای برانگیختن هیجان سیاسی در میان حامیان خود برداشته است.

,

او واحدهای اجرای قانون فدرال را به منظور تأکید بر وجهه خود به عنوان قانون و نظم در شهرهای پورتلند، اورگن و شیکاگو مستقر کرده است. او به تازگی با استفاده از زدن ماسک و خواندن خود به عنوان میهن پرست، لحن جدید و غم انگیزتری را در همه گیری کروناویروس اتخاذ کرده است.

,

ترامپ به منظور بازگشت به روحیه مبارزاتی سیاسی خود به مسائل سنگینی که سابقا آنها را کم اهمیت جلوه می داد روی آورده است.

,

 

,

, ,

امسال در نظرسنجی ملی یا در میان رأی دهندگان، تابستان خوبی برای ترامپ نبوده است. این نظرسنجی ها حاکی از این است که ترامپ در حال عقب افتادن از بایدن رقیب انتخاباتی خود است.

,

مشاوران ارشد ترامپ سعی کرده اند تا با صحبت کردن درباره رونق اقتصادی در دوران پس از کروناویروس این مزیت را از بین ببرند.

,

"جو بایدن" طی بیانیه ای گفت: "مردم بیمار هستند و در دولتی قرار دارند که از هم پاشیده شده و قادر به انجام کارها نیست. آنچه مردم در حال حاضر از ترامپ دریافت می کنند یک آشفتگی در بحث های سیاسی مورد علاقه وی است."

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه