اخبار داغ

بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران:

مصرف بهینه برق در فصل تابستان یک ضرورت و تکلیف شهروندی است

مصرف بهینه برق در فصل تابستان یک ضرورت و تکلیف شهروندی است
بیژن ذوالفقارنسب بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مصرف بهینه برق ضرورتی است که در فصل تابستان بیشتر احساس می شود و اگر توجهی به این موضوع نشود بی انصافی در حق سایر شهروندان است که به این مسئله توجه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن ذوالفقارنسب بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، به اهمیت مصرف بهینه برق اشاره نمود و با تاکید بر لزوم تبیین این مسئله اظهار داشت: بسیار خوشحالم از ارتباطی که برقرار شده تا در ارتباط با مصرف منطقی برق بتوانیم صحبت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی با بیان اینکه فرهنگ غنی ما لزوم مصرف بهینه برق را متذکر می شود، افزود: ما باید در زمان های خاص با استفاده بهینه از برق مانع از بروز خاموشی شویم و ساعاتی که ضرورت ندارد لامپ های اضافی و کولرها رو خاموش کنیم.

,

پیشکسوت فوتبالیست استان کردستان خاطر نشان کرد: مصرف بهینه برق ضرورتی است که در فصل تابستان بیشتر احساس می شود و اگر توجهی به این موضوع نشود بی انصافی در حق سایر شهروندان است که به این مسئله توجه دارند.

,

وی ادامه داد: بنده به عنوان یکی از شهروندان کردستانی خواهش می کنم از همه همشهریان که به صورت منطقی و اصولی از برق استفاده نمایند تا همه بتوانند از این سرمایه ملی استفاده کنند.

,

ذوالفقار نسب با بیان اینکه همه می دانیم در ساعاتی از طول شبانه روز صرفه جویی در مصرف برق با وجود گرمای هوا بسیار سخت است، افزود: شاید در طول ساعاتی از روز صرفه جویی در مصرف برق با توجه به گرمای هوا سخت باشد اما می توان در طی شبانه روز کولر ها را در ساعاتی خاموش کرد چرا که مصرف برق کولر خیلی زیادتر از دیگر وسیله های برقی است .

,

وی با تاکید بر ثمرات کاهش مصرف برق ادامه داد: این مسئله از لحاظ اقتصادی هم به سود استان کردستان است.

,

ذوالفقار نسب در پایان با بیان اینکه امیدوارم همه همشهریان در ارتباط با مصرف بهینه برق کوشا باشند، گفت:  به صورت منطقی و اصولی باید دستگاه های برقی در ساعاتی که لزومی به استفاده از آنها نیست، خاموش شوند تا مردم در دورترین نقاط کشور نیز بتوانند از نعمت روشنایی برخوردار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه