اخبار داغ

نماینده تهران مطرح کرد:

حمله یک اشغالگر به منافع کشور ثالث باید به‌صورت جدی دنبال شود/ شکست از نیروهای مقاومت دلیل اقدامات تروریستی آمریکایی‌هاست

حمله یک اشغالگر به منافع کشور ثالث باید به‌صورت جدی دنبال شود/ شکست از نیروهای مقاومت دلیل اقدامات تروریستی آمریکایی‌هاست
اقبال شاکری شکست‌های آمریکا از نیروهای مقاومت را دلیل اقدامات تروریستی و تلاش‌های مذبوحانه ارزیابی کرد و گفت: حمله به منافع کشور ثالث توسط یک اشغالگر باید به‌صورت جدی دنبال شود و کمیسیون امنیت ملی نیز این موضوع را پیگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقبال شاکری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح زاگرس با تاکید بر اینکه حضور آمریکایی‌ها در سوریه غیرقانونی است گفت: پرواز و عملیات جنگنده‌های آمریکایی  بر خلاف قوانین بین‌الملل بوده و به‌عنوان نیروی اشغالگر در آن منطقه حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ابراز داشت: جای سوال است که چطور یک نیروی اشغالگر به هواپیمای کشور ثالث دیگری حمله و تعرض می‌کند و این نکته مهم حتما باید بررسی شود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه پیگیری قدرتمند این تعرض می‌تواند مقدمه خروج اشغالگران از آن منطقه باشد گفت: حمله به منافع کشور ثالث توسط یک اشغالگر باید به صورت جدی دنبال شود و کمیسیون امنیت  ملی این موضوع را دنبال می‌کند.

,

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقدامات بین‌المللی این موضوع را دنبال می‌کند.

,

شاکری شکست‌های آمریکا از نیروهای مقاومت را دلیل اقدامات تروریستی و تلاش‌های مذبوحانه ارزیابی کرد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم منطقه خواستار خروج این کشور تروریست و اشغالگر از منطقه هستند گفت: هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران تحت قوانین و در کریدر بین‌المللی حرکت می‌کرده و حضور جنگنده‌های اشغالگر بر خلاف قوانین بین‌المللی و باعث به خطر افتادن جان مسافران شده است.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مراجع، دولت، قوه قضائیه و وزارت خارجه احقاق حقوق ملت ایران و مسافران، را دنبال کند.

,

وی این حرکت آمریکایی‌ها را شکستی دیگر عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌خواستند با حرکتی خبیثانه و شیطانی باعث گمراه کردن پدافند هوایی کشور سوریه شود و هواپیمایی جمهوری اسلامی  ایران را به خطر بیندازد که خلبان شجاع کشورمان در این خصوص هوشمندانه عمل کرده  و آمریکایی‌ها نتوانستند به هدف شومشان دست پیدا کنند.

,

شاکری در پایان گفت: امیدواریم با محکومیت بین‌المللی همانطور که این کشور را از مجامع جهانی خارج می‌کنند از این منطقه هم خارج شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه