اخبار داغ

در چهارماهه نخست امسال؛

166 نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی کشته شدند

166 نفر در حوادث رانندگی استان مرکزی کشته شدند
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کاهش 4/5 درصدی کشته‌شدگان حوادث رانندگی در 4 ماهه نخست امسال در استان مرکزی خبر داد و گفت: در این بازه زمانی 166 نفر در سوانح رانندگی در استان جان باختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به این که کاهش تصادفات از اولویت های پلیس در تأمین امنیت ترافیکی شهروندان به شمارمی رود، گفت: فرهنگ‌سازی و قانونمندسازی شهروندان یکی از اقدامات اثرگذار در کاهش تصادفات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته در استان مرکزی در 4 ماهه نخست شاهد کاهش 4/5 درصدی کشته‌شدگان هستیم اظهار کرد: امسال 31 نفر در تصادفات درون‌شهری و 135 نفر در سوانح رانندگی به وقوع پیوسته در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست داده‌اند .

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی، کاهش تصادفات و جان‌باختگان سوانح رانندگی را از اولویت های اساسی پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: باهمت و تلاش شبانه‌روزی همه همکاران، پلیس راهور دستاوردهای مطلوبی در راستای اهداف و اولویت های مدنظر داشته است و باید این مهم را ارتقاء دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه