اخبار داغ

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

وزارت امور خارجه با قاطعیت تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان را پیگیری کند

وزارت امور خارجه با قاطعیت تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان را پیگیری کند
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امور خارجه با قاطعیت تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافری کشورمان را پیگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به تعرض جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان اظهار داشت: این اقدام خصمانه هواپیمایی جنگنده‌ای آمریکایی بار دیگر نشان داد که این کشور به قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ایجاد مزاحمت و تعرض به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران درواقع نقض آشکار قوانین بین‌المللی است که البته در سابقه‌ای این کشور وجود دارد.

,

ذوالنوری واکنش‌های مقامات آمریکایی را مورد سؤال قرارداد و گفت: طرف آمریکایی این اقدام را گشت زنی معمولی عنوان می‌کند که کاملاً دروغ است و تمامی کارشناسان هوایی این موضوع را تأیید می‌کند که این اقدام خطرناک و غیرقانونی بوده است.

,

وی ادامه داد: به‌هرحال حق اقدام مقابله‌به‌مثل برای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد البته که از راه‌های دیگر نیز این تخلف آشکار پیگیری خواهد شد.

,

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به آسیب‌دیدگی مسافران ایرانی در هواپیما اشاره کرد و بیان داشت: وزارت امور خارجه باید پیگیر غرامت نیز باشد و از طریق مجامع بین‌المللی این کار را انجام دهد.

,

انتهای پیام/




 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه