اخبار داغ

اصفهانی ها به پویش «#به_وقت_روشنایی» پیوستند؛

حمایت هنرمند تئاتر اصفهانی از پویش کاهش مصرف برق/ قیومی: قسمتی از مجموعه جدید خود را به صرفه جویی در برق اختصاص داده ام

حمایت هنرمند تئاتر اصفهانی از پویش کاهش مصرف برق/ قیومی: قسمتی از مجموعه جدید خود را به صرفه جویی در برق اختصاص داده ام
کارگردان تئاتر اصفهانی در خصوص پویش «#به_وقت_روشنایی» در فضای مجازی در خصوص کاهش مصرف برق، تصریح کرد: با توجه به تابستان و مصرف زیاد از برق، یک قسمت از مجموعه سه پلشت را به مسئله برق اختصاص دادیم و قرار است که با اداره برق در این زمینه کار کنیم. کارگردان تئاتر اصفهانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قیومی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با پویش «#به_وقت_روشنایی» در فضای مجازی در خصوص کاهش مصرف برق، تصریح کرد: با توجه به تابستان و مصرف زیاد از برق، یک قسمت از مجموعه سه پلشت را به مسئله برق اختصاص دادیم و قرار است که با اداره برق در این زمینه کار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر گفت:در خصوص شیوع کرونا و تعطیلی سالن های تئاتر اظهار کرد: اجرای فصل دوم نمایش بالشت را در سینما فلسطین شروع کرده بودیم و شب های ابتدایی اکران بود اما زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد، اعلام کردند که اجرای نمایش ها تعطیل شود.

,
 
,
 وی افزود: هزینه های دکور و تجهیزات، عوامل و تبلیغات و اطلاع رسانی برای اجرای تئاتر را انجام دادیم و برای اولین بار تا 10 روز جلوتر بلیط ها پیش فروش شده بود، اما متاسفانه اجراها تعطیل شد
,
 
,
قیومی بیان کرد: با شیوع کرونا و تعطیل شدن برنامه های فرهنگی و هنری، هنرمندان به خصوص تئاتری های به دلیل اینکه کارشان ارتباط با مردم بود، نمی توانند کار دیگری انجام دهند.
,
 
,
وی با توضیح اینکه کرونا باعث خانه نشین شدن هنرمندان شد، تصریح کرد: حدود شش ماه است که در خانه هستیم و کاری نمی توانیم انجام دهیم، اما من نتواسنتم بیکار بنشینم و شروع به ساخت مجموعه «سه پلشت» کردم.
,
 
,
این بازیگر تئاتر اصفهانی اضافه کرد: این مجموعه در فضای مجازی منتشر می شود که با استقبال مردم روبه رو شده و با ساخت این مجموعه برای حدود 20 نفر کارآفرینی کردیم.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: طبق گفته مسئولان قرار بود از ابتدای تیر ماه شاهد بازگشایی سالن های تئاتر باشیم و به همین دلیل  برای اخذ مجوز اقدام کردیم؛ قرار بود سالن های تئاتر و همچنین تعدا زیادی از مشاغل دیگر هم بازگشایی شود اما سالن های تئاتر همچنان بسته است.
,
 
,
قیومی ادامه داد: مسئولان اعلام کردند که بخشنامه های بازگشایی سالن ها را به ستاد کرونا ارسال کردیم و منتظر مجوز اکران ها هستیم و ستاد کرونا تاکنون تصمیمی برای بازگشایی نگرفته است.
,
 
,
وی با بیان اینکه زمانی اعلام کردند که سالن های تئاتر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شود، اظهار کرد: در این بحث اعلام شد که 50 درصد از ظرفیت آن استفاده شود، این شرایط برای ما بد است؛ به عنوان مثال یک سالنی که 50 و یا 70 نفر ظرفیت دارد و برخی سالن ها در تهران 40 نفر ظرفیت دارد که و اجرای برای 20 تا 35 نفر کار را سخت می کند و این کار امکان پذیر نیست.
,
 
,
کارگردان تئاتر اصفهانی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی و عدم فعالیت هنرمندان، صرفا تاکنون یکی دو ماه از بیمه هنرمندان را پرداخت کردند و بعد از آن هیچ تمهید و کار خاصی برای حمایت از هنرمندان تاکنون انجام نشده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه