اخبار داغ

علمای اهل سنت شهرستان درمیان:

تهدید پرواز ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکایی اقدامی وحشیانه، بزدلانه و غیر انسانی بود

تهدید پرواز ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکایی اقدامی وحشیانه، بزدلانه و غیر انسانی بود
امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه گفت: ایجاد مزاحمت هواپیمای جنگنده آمریکا برای هواپیمای مسافربری ایران اقدامی وحشیانه و بزدلانه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید احمد عبدالهی امام جمعه اهل سنت شهر اسدیه در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد تهدید پرواز 1152 شرکت ماهان مسیر تهران- بیروت توسط دو فروند هواپیمای جنگنده آمریکایی، اظهار کرد: ایجاد مزاحمت هواپیمای جنگنده آمریکا برای هواپیمای مسافربری ایران اقدامی وحشیانه و بزدلانه بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
 
,

وی افزود: مزاحمت برای مسافرین هواپیما در هیچ منطق و قانونی جایز نیست.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان کرد: آمریکایی‌ها خودشان مشکلات اقتصادی زیادی دارند و مردم معترض و منتقد را به قتل رسانده و زندانی می‌کنند اما باز هم دست از شرارت برنداشته و نسبت به هواپیمای مسافربری ایران ایجاد مزاحمت کردند.

,

 

,

مولوی عبدالهی با بیان این‌که این عمل محکوم است، تاکید کرد: لازم است دولتمردان کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی در مقابل آمریکا قاطعانه موضع گیری کنند تا آمریکا از این شرارت خودش دست بردارد.

,

 

,

وی تصریح کرد: ان‌شاءالله در سطح بین المللی نیز اقدامات اساسی صورت گیرد تا بتوان جلوی تجاوزگری و طغیان آمریکا را گرفت.

,

 

,

تهدید پرواز ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکایی اقدامی غیر انسانی بود

, تهدید پرواز ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکایی اقدامی غیر انسانی بود, تهدید پرواز ایرانی توسط جنگنده‌های آمریکایی اقدامی غیر انسانی بود,

 

,

مولوی عبدالعزیز خالقی امام جمعه اهل سنت روستای درمیان نیز در این خصوص اظهار کرد: تهدید پرواز ایرانی توسط جنگنده های آمریکایی اقدامی غیر انسانی بود.

,

 

,

وی افزود: امنیت مسافران و راه‌های زمینی و هوایی در تمام کشورها باید تامین باشد و مردم با امنیت سفر کنند.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان بیان کرد: آمریکا با این اقدام خطوط هوایی را برای مردم نا امن کرد.

,

 

,

مولوی خالقی عنوان کرد: این مسئله یک مسئله بحرانی است و این اقدام باید در مجامع بین المللی که تمام سیاست مداران دنیا و تمام حاکمانی که بر کره خاکی حکمران هستند به آن توجه داشته و امنیت مسافران را فراهم کنند.

,

 

,

وی با بیان این‌که نقص فنی، سقوط و سایر مسائلی که احتمال دارد برای یک هواپیما در طول مسیر به وجود بیاید بحث جدایی است، تاکید کرد: این‌که هواپیمای جنگی هواپیمای مسافربری را تهدید و امنیت مسافران را به خطر بیندازد از دیدگاه همه محکوم است.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت روستای درمیان تصریح کرد: تمام دنیا و حتی سیاست مداران آمریکایی نیز این اقدام را محکوم می‌کنند چراکه اقدام درست و شایسته‌ای نبوده است.

,

 

,

مولوی خالقی اظهار کرد: اقدام آمریکا غیر قانونی بوده وهیچ فردی اقدامی که غیر قانونی و غیر منطقی باشد را قبول ندارد.

,

 

,

وی با بیان این‌که خطوط جنگی و مسافربری هر کدام باید در راهبرد خود باشد، گفت: امنیت راه‌ها از تمام جوانب باید سالم باشد و کسی که سلامت راه‌ها را به خطر می‌اندازد از نظر همه محکوم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه