اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد؛

حمایت از دانش آموزان آسیب‌دیده از کرونا محور فعالیت‌های دهه ولایت

حمایت از دانش آموزان آسیب‌دیده از کرونا محور فعالیت‌های دهه ولایت
واقعی گفت: دهه ولایت و امامت زمان مناسبی برای همدلی و دستگیری مضاعف از اقشار ضعیف است، از این رو حمایت از دانش آموزان آسیب‌دیده از شیوع کرونا و خانواده آن ها محور فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این‌که یکی از بزرگ‌ترین فضیلت‌ها و کارهای نیک که خداوند متعال را بسیار خشنود می‌کند، خدمت به بندگان است، اظهار کرد: در روایت آمده است که خدا راه وصول و قرب به خودش را در دو چیز قرار داده است که یکی از آنها خدمت به مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: اهل‌بیت ( ع) خدا را به زیبایی شناختند و عبادت کردند و با وجود اینکه بسیاری از آن ذوات مقدس دستشان از حکومت، قدرت و امکانات مادی دور بود، به امر رسیدگی به بندگان خدا و حل مشکلات آنان به خصوص از بُعد مادی و نیازهای مادی اهتمام جدی می‌ورزیدند.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از  امام رضا ( ع) نمونه اعلایی از این فضیلت بزرگ یاد کرد و ادامه داد: گزارش‌های فراوانی در تاریخ اسلام درباره حمایت آن حضرت از محرومان وجود دارد، در حالی که وزیر مقتدر حکومت وقت، نزد امام ر ضا (ع) به عنوان خلیفه جایگاهی نداشت و آن حضرت حتی اجازۀ نشستن در کنار خود را به او نمی‌داد.

,

 

,

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان همیشه پرچمدار کار خیر و کمک به محرومین بوده و هستند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان در قالب رزمایش کمک های مومنانه در مراحل مختلف به یاری خانواده ها به ویژه خانواده دانش آموزان آسیب دیده از کرونا شتافته اند و این مهم در دهه ی امامت و ولایت شوری دوباره می گیرد.

,

 

,

واقعی از اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دهه‌ی ولایت در بستر فضای مجازی خبر داد و  تصریح کرد: امسال برنامه‌های دهه امامت و ولایت با توجه به بیماری کرونا، در فضای مجازی دنبال می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه