اخبار داغ

دایه های مهربان یا اشک تمساح؟!

دایه های مهربان یا اشک تمساح؟!
آمریکا نگران منافع ملی ایرانیان شده و پمپئو تفاهم‌نامه راهبردی ایران و چین را به معاهده ترکمانچای تشبیه کرده است و به موازات آن بی بی سی، سلطنت طلبان، منافقین و لیبرال مسلک ها نیز نگران تفاهم نامه ایران و چین شدند و هر کدام به نوعی برای منافع ملت ایران اظهار دلسوزی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم حبیب زاده طی یادداشتی نوشت: آمریکا نگران منافع ملی ایرانیان شده و پمپئو تفاهم‌نامه راهبردی ایران و چین را به معاهده ترکمانچای تشبیه کرده است و به موازات آن بی بی سی، سلطنت طلبان، منافقین و لیبرال مسلک ها نیز نگران تفاهم نامه ایران و چین شدند و هر کدام به نوعی برای منافع ملت ایران اظهار دلسوزی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 اما چند سوال از این دایه های مهربان تر از مادر مطرح است:
,
 ۱) آیا عامل معاهده ترکمانچای در کنار بی عرضگی سلطنت وقت، خیانت انگلستان و فرانسه نبود که معاهدات خود با دولت ایران را زیر پا گذاشتند؟
,
 ۲)  آیا عامل جدایی هرات از ایران توطئه انگلیسی‌ها نبود؟
,
 ۳)  آیا همین رضاخان که سلطنت‌طلبان چهره ای موجه از او ترسیم می‌کنند، نبود که ارتفاعات آرارات را به ترکیه واگذار کرد؟
,
 ۴) آیا در سال ۱۳۴۹ پهلوی دوم نبود که بحرین را واگذار کرد و نخست وزیرش استدلال مسخره‌ای کرد که بحرین دختر ما بود شوهرش دادیم!؟
,
 ۵) آیا همین محمدرضا پهلوی نبود که حقابه ملت ایران از هیرمند را به افغانستان واگذار کرد و باعث بخشی از خشکسالی های جنوب شرق ایران محصول همان قرار داد  است؟
,
 ۶) آیا منافقین همان‌هایی نیستند که به عنوان مزدور به خدمت صدام در آمدند و علیه کشور خود و به نفع صدام جنگیدند؟
,
۷) آیا فشارهای روزافزون علیه مردم ایران را هم اکنون آمریکا با تروریسم اقتصادی اعمال نمی‌کند؟
,
حال با این واقعیات مسلم انتظار دارند مردم ایران  باور کنند که آنها دلسوز منافع ملت ایران شدند؟
,
 اما چه کنیم که اگر دروغی را هزار بار تکرار کردند نمیشود با یک تکذیب با آن برخورد کرد، بلکه در جنگ روایتی امروز باید دو هزار بار و با ادبیات مختلف آن دروغ پرتکرار را رد کرد و این مکتوبه یکی از آن دو هزار  ردیه است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه