اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت بوکان:

تحقق شعار «دوران بزن دررو تمام شده» توسط مدافعان حریم امنیت/ آمریکا منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران باشد

تحقق شعار «دوران بزن دررو تمام شده» توسط مدافعان حریم امنیت/ آمریکا منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران باشد
ماموستا هاشم آبادی، با تاکید بر اینکه مدافعان حریم امنیت ایران اسلامی پاسخ قاطعی به گستاخی آمریکا خواهند داد، گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «دوران بزن دررو تمام شده» و هر اقدامی از سوی دشمنان قطعا با پاسخ محکمی همراه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا محمد صالح حاجی هاشم آبادی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اقدام بزدلانه آمریکا در خصوص تهدید هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران را تداوم دشمنی استکبار با ملت ایران دانست و اظهار داشت: در این رویداد تروریستی مشخص گردید که امریکایی ها حقیقتا دشمن مردم ایران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: غربی ها با حضور غیرقانونی خود در منطقه خاورمیانه البته با حمایت چند کشور مرتجع عربی سبب ناامنی، کشت و کشتار و آوارگی میلیون ها نفر شدند و همچنان نیز این خوی وحشی گری خود را ادامه می دهند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت بوکان، عنوان کرد: با عقبه ای که از خوی حیوانی آمریکایی ها سراغ داریم، آنان تعرض به جان انسان های بیگناهی همچون کودکان و زنان را برای خود افتخار می دانند همچنان که در حادثه ایرباس ایرانی هم کاپیتان ناو هواپیمابر شلیک کننده موشک که ۲۹۰ انسان بیگناه ایرانی را به شهادت رساند، مدال افتخار گرفت.

,

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند: «زمان بزن در رو تمام شده» و نظام جمهوری اسلامی این مهم را به خوبی به اثبات رسانده و حال نیز گستاخان ماجرای هواپیمایی ماهان باید منتظر جوابی قاطع از سربازان حریم امنیت مردم به استکبار جهانی باشیم.

,

ماموستا هاشم آبادی، در پایان ضمن محکوم کردن دوباره این اقدام بزدلانه جدای از پاسخگوی مناسب با این اقدام خواستار پیگیری حقوقی نیز از مجرای قانونی در مراجع بین المللی نیز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه