اخبار داغ

پیگیری دو ادعای هاجر چنارانی در جلسه شورای اداری نیشابور؛

آیا واقعاً قطع اکسیژن بیمارستان جان 10 شهروند نیشابوری را گرفته است؟

آیا واقعاً قطع اکسیژن بیمارستان جان 10 شهروند نیشابوری را گرفته است؟
در حالی که نماینده مردم نیشابور در مجلس ادعا می‌کند که به علت قطع اکسیژن 10 نفر از شهروندان مبتلا به کرونا فوت کرده‌اند فرماندار این شهرستان صحبت‌های هاجر چنارانی را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، طی چند روز گذشته شایعه فوت تعدادی از مردم نیشابور به دلیل قطع دستگاه اکسیژن ساز در محافل غیررسمی شنیده می‌شد که پنج‌شنبه گذشته در نشست خبری معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نیشابور رسماً تکذیب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در این نشست پس از تکذیب خبر توسط قاسم جان بابایی، معاون وزیر بهداشت و محسن عظیمی نژاد، رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور، علیرضا قامتی طویل، فرماندار نیشابور ضمن تکذیب این شایعه گفت: یک ماه است که اکسیژن ساز به نیشابور آمده است و طی این مدت نیشابور بدون این دستگاه مدیریت کرده است و چطور می‌شود با آمدن این دستگاه تعداد فوتی‌ها افزایش یابد؟

,

وی ادامه داد: اکسیژن ساز برای کمک آمده است و پس از قطع دستگاه اکسیژن ساز، شرکت فولاد با دستگاه اکسیژن ساز مایع خود کپسول‌های ما را تأمین کرد و همه امکانات فراهم شد و 80 کپسول بیشتر از قبل با 250 کپسول بدون وقفه خدمات‌رسانی ارائه شد و طی 48 ساعت نیز دستگاه به مدار بازگشت.

,

هاجر چنارانی: مرگ ده نیشابوری در روز بازدید معاون وزیر

, هاجر چنارانی: مرگ ده نیشابوری در روز بازدید معاون وزیر,

اما در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در قسمتی از صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد و مدعی شد: در زیرساخت‌های شهرستان مشکل وجود دارد و مسئولین باید در زمینه زیرساخت‌ها فعالیت کنند و آن‌قدر ضعیف هستیم که ۱۰ نفر در زمان حضور معاون وزیر بهداشت در بیمارستان نیشابور به علت نبود اکسیژن فوت می‌کنند.

,

فرماندار نیشابور: خودم پای‌کار بودم و اکسیژن قطع نشد

, فرماندار نیشابور: خودم پای‌کار بودم و اکسیژن قطع نشد,

پس از این صحبت‌ها بود که فرماندار نیشابور در جلسه شورای اداری دوباره واکنش نشان داد و گفت: هر کس می‌تواند مدعی شود که یک دقیقه اکسیژن بیمارستان قطع شده می‌تواند جایزه بگیرد.

,

وی افزود: دستگاه به دلیل فشار فیلترش جواب نداد، چطور در فروردین ماه توانستیم به مردم اکسیژن بدهیم و الآن نمی‌توانیم، با قطع دستگاه در عرض دو ساعت 80 کپسول جمع شد و گاز از طریق شرکت فولاد تأمین شد.

,

قامتی طویل تصریح کرد: خودم پای‌کار بودم و دو ساعت دو ساعت اکسیژن‌رسانی کردیم، کجای کار اکسیژن قطع شده است؟ خودمان نباید به دست خودمان زحمات کادر درمان را نادیده بگیریم.

,

وی بیان داشت: در مباحث بحرانی یک دقیقه غفلت نمی‌کنم، من بحران را می‌شناسم و همیشه میدانی وارد می‌شوم و از اتاقم مدیریت نکردم.

,

چنارانی: مستندها را نشان خواهیم داد/ قراردادهای ننگین دانشکده علوم پزشکی را منتشر خواهم کرد

, چنارانی: مستندها را نشان خواهیم داد/ قراردادهای ننگین دانشکده علوم پزشکی را منتشر خواهم کرد,

اما هاجر چنارانی در انتهای مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در این شرایط بحرانی و بغرنج ما اهمال کردیم و دلیل این مشکلات کمبود تجهیزات است.

,

وی خاطرنشان کرد: شکی در زحمت کشیدن تیم بهداشت و درمان نداریم، این قصه مربوط به دستگاه اکسیژن فقط نیست، دستگاه دیالیز هم همین‌طور است.

,

نماینده مردم نیشابور و فیروزه ادامه داد: متأسفانه مشکلاتی در بیمارستان 22 بهمن داریم که همه می‌خواهند سرپوش بگذارند.

,

وی ادامه داد: الآن چه کسی می‌خواهد گزارش دهد؟ پزشکی که بالای سر بوده است؟ خب اگر بگوید که رئیس دانشکده علوم پزشکی سر همه را با گیوتین میزند.

,

چنارانی با اشاره به صحبت‌هایش در جلسه شورای اداری نیشابور اضافه کرد: مستندها را نشان خواهیم داد، قراردادهای ننگینشان را نیز نمایش خواهم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه