اخبار داغ

نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس تأکید کردند؛

رزمایش کمک مؤمنانه؛ همت ملی را به منصه ظهور می گذارد/ جلوداری نیروهای مسلح در این رزمایش

رزمایش کمک مؤمنانه؛ همت ملی را به منصه ظهور می گذارد/ جلوداری نیروهای مسلح در این رزمایش
نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تأکید کردند ملت ایران با همت ایرانی _ اسلامی خود همواره در شرایط بحران پای کار آمده اند و همت جمعی، اعتقادی و ملی خود را به منصه ظهور گذاشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ 110 روز از سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص لزوم توجه به نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع بیماری کرونا می گذرد که بر اساس منویات معظم له رزمایش کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان در مراحل مختلف در سطح کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

مقام معظم رهبری در دیدار ایخر ویدئو کنفرانسی با نمایندگان یازهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر نهضت تعاون، تداوم کمک های مؤمنانه مهم دانستند. بر همین اساس با آغاز دهه امامت و ولایت اولین مرحله از فاز دوم رزمایش کمک مؤمنانه در جای جای میهن اسلامی با حضور پر شور مردم، نیروهای مسلح و سایر نهادی برگزار خواهد شد.

,

رزمایش کمک مؤمنانه؛ همت ملی را به منصه ظهور می گذارد/ جلوداری نیروهای مسلح در این رزمایش

, رزمایش کمک مؤمنانه؛ همت ملی را به منصه ظهور می گذارد/ جلوداری نیروهای مسلح در این رزمایش , رزمایش کمک مؤمنانه؛ همت ملی را به منصه ظهور می گذارد/ جلوداری نیروهای مسلح در این رزمایش,

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا به بسیاری از کسب و کارها و افرادی که به صورت روزانه کار می کردند، آسیب رسانده است، گفت: با توجه به بیکاری برخی از صنایع و رکودی که ایجاد شده، شاهد هستیم افراد مستضعف و اقشار متوسط دچار مشکل شده اند.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تأسف از کاهش ارزش پول ملی کشور در چند ماه اخیر بیان کرد: وضعیت مناسب معیشتی را در سطح کشور شاهد نیستیم.

,

وی ابراز کرد: ملت ایران با همت ایرانی _ اسلامی خود همواره در شرایط بحران پای کار آمده اند و همت جمعی، اعتقادی و ملی خود را به منصه ظهور گذاشته اند و مطمئنا افراد توانمند در این راستا به بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه لبیک خواهند گفت.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه با فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در دیدار ویدئو کنفرانسی با نمایندگان مجلس یقینا موج خوبی برای کمک مؤمنانه ایجاد خواهد شد، عنوان کرد: در زمینه رزمایش همدلی و مواسات تمام اقشار مختلف مردم و دستگاه های مختلف و از جمله نیروهای مسلح پای کار آمده اند.

,

زاهدی با بیان اینکه نیروهای مسلح در زمینه کمک مؤمنانه جلودار هستند، اظهار کرد: بازاریان، پزشکان و تمامی مردم جهت رزمایش کمک مؤمنانه حضور پیدا کرده اند و یقین دارم همه آنهایی که توانمندی دارند چه در بخش حقوقی و چه در بخش حقیقی حضور خواهد داشت.

,

مردم؛ ایفاگر نقش مهمی در رزمایش کمک مؤمنانه هستند

, مردم؛ ایفاگر نقش مهمی در رزمایش کمک مؤمنانه هستند , مردم؛ ایفاگر نقش مهمی در رزمایش کمک مؤمنانه هستند,

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی گفت: در شرایط بحرانی و اضطراری در دنیا تدابیری تحت عنوان پدافند غیر عامل  اندیشیده می شود که اگر شرایطی همچون آتش سوزی، سیل، زلزله و ... رخ دهد، تدابیری وجود دارد که ارتش و نظامیان در میانه میدان قرار گیرند تا اقدامات مد نظر را انجام دهند.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: در این شرایط کشورهایی همچون آمریکا که دم از تمدن و پیشرفت می زدنند و بالاترین سطح پدافند غیر عامل را داشتند؛ شاهد بودیم که با شیوع بیماری زمین گیر شدند.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور مردم در صحنه نقش مهمی در طرح مساوات، کمک مؤمنانه و رزمایش همدلی دارد و جمهوری اسلامی ایران با افتخار از این امتحان بیرون آمد.

,

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در میدان، جز فرهنگ، دین، آداب و رسوم کشور ما است، ادامه داد: این مسئله در اسلام بسیار مهم است به گونه ای که عبادت در کنار انفاق مطرح شده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با تأکید بر اینکه دو بال حرکت و کمال انسان، عبادت و انفاق است، اظهار کرد: انفاق روح سخاوت و کرامت انسان را پرورش می دهد و کمک مؤمنانه امتحانی برای ما انسان ها است.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری فاز اول طرح کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان بیان کرد:  مرحله دوم این رزمایش همزمان با عید سعید قربان آغاز خواهد شد.

,

کمک مؤمنانه مورد تأکید اسلام است

, کمک مؤمنانه مورد تأکید اسلام است, کمک مؤمنانه مورد تأکید اسلام است,

شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیش از صدها بسته حمایتی توسط جوانان شهرستان سیرجان به درب منازل نیازمندان ارسال شد.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش های مختلف گلزار، لاله زار و نگار شهرستان بردسیر ضمن سرکشی به برخی از خانواده محرومین بسته های معیشتی را تقدیم این عزیزان کرده ایم.

,

وی با اشاره به کمک های مردمی در رزمایش کمک مؤمنانه ابراز کرد: در فاز دوم این رزمایش کمک ها را ادامه خواهیم داد؛ چرا که این مسئله مورد تأکید دین اسلام، مراجع عالی قدر جهان تشیع و رهبر فرزانه انقلاب بوده است؛ بنابراین به دنبال اجرایی شدن این مهم هستیم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مرحله قبل نیز قریب به بیست هزار سبدحمایتی توسط شرکت ها، خیران، اصناف، کشاورزان و مردم نوع دوست سیرجان تهیه و توزیع شد و در مرحله دوم نیز این کار را انجام خواهیم داد.

,

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ده میلیون خانوار دهک پائین در کشور گفت: پیشنهادی به دولت دارم که دولت باید یک تصمیم جدی در راستای تخصیص یارانه کمک معیشتی تا سقف یک میلیون تومان به این افراد در نظر بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه